Positiv tråd!

Absolutt! Er også khempepositiv over at det kun er én uke til neste gang vi får sett dem igjen - på 12-ukers kontroll på sykehuset skulle gjerne gått én gang i uka ut svangerskapet :D
Ja, enig! UL er kjekt! :)
 
Jeg er gressenke en hel uke, og så langt har det gått overraskende bra både å lage middag og leke med ungen etter barnehage. (Bortsett fra at jeg sovna på sofaen etter middag og hadde heldigvis satt på barne-TV)! [emoji23]
 
Jeg har fått meg ny bestevenn!! En robotstøvsuger, kommer til å være min BFF dette svangerskapet, uten tvil! Hahaha

Ellers har jeg hatt fri sammen med minstemann i dag, pga planleggingsdag i BHG. Så deilig å tilbringe litt alenetid med den herlige poden på 3 :Heartblue han er så god!

Fikk lønn i dag, det er jo også alltid glede!

De eldste barna har mammahelg, Deilig de ukene de ikke reiser avgårde til pappaen sin på fredager!

Nå venter vi på at mannen skal komme hjem, og i kveld venter taco og film med gjengen min hjemme:Heartpink

Elsker fredager og helg!:wav
 
Var på tul på sykehuset i går, 2 uker etter privat ul og den hadde vokst som den skulle skal bestille meg ny privat ul om 2 uker til, da er jeg nesten 12 uker (er visst fortsatt satt litt tilbake). Men så herlig å se den lille igjen :)
 
Noen andre som synes at tiden går bittelitt fortere nå enn for ett par uker siden? [emoji2][emoji1374]
 
Noen andre som synes at tiden går bittelitt fortere nå enn for ett par uker siden? [emoji2][emoji1374]

Jeg![emoji28] Synes tiden nesten går litt for fort nå, og det til tross for at jeg tilbringer alle dager enten hjemme i sengen eller på sykehuset med intravenøst. Synes ukene flyr forbi og er ikke mange dagene til jeg skal på ultralyd igjen[emoji7]
 
Ein liten sjenert gutt var ikke interessert i vise seg fra sin beste side i dag [emoji170]
 
Back
Topp