Positiv tråd!

Bkno8529562

Flørter med forumet
Tenkte vi kunne dele positive ting vi har opplevd til nå, bryte litt opp i den bekymringsfulle hverdagen [emoji4]

I går fikk jeg sett lille trollet mitt [emoji173]️ er 9+1 i dag.
Hjerte slo som bare det og den var akkurat der den skal være i utviklingen sin [emoji4]

Kjente meg også ekstremt positiv og glad i dag morges [emoji23][emoji173]️ lIMG_1106.JPG
 
Så herlig å se ett så lite knøtt!
Her ringte fastlegen i dag og sa at HCG nivået mitt stiger bra, etter å ha gått å vært skikkelig bekymret om at ting er galt.
Skal på tidlig UL etterpå, så nå gledes det:dance018
 
Puppene er blitt betraktelig mindre ømme de siste dagene! Heeelt nydelig er det! ;) ;) Er 11+3 i dag, og merker nok på humøret også at hormonene herjer littegrann mindre nå.. puuuh. Bare kvalmen også kan slippe taket snart så blir jeg overlykkelig!
 
Så herlig å se ett så lite knøtt!
Her ringte fastlegen i dag og sa at HCG nivået mitt stiger bra, etter å ha gått å vært skikkelig bekymret om at ting er galt.
Skal på tidlig UL etterpå, så nå gledes det:dance018

Krysser fingrene for deg og at du fikk sett den lille helt frisk og fin [emoji5][emoji173]️
 
I dag var jeg sulten til frokost. Høres ikke så mye ut, men jeg har ikke hatt matlyst på ukesvis så det var DEILIG å nyte maten skikkelig :D

Hahah jeg kjenner den! Tenk deg hvor mye man tar for gitt i en hverdag [emoji28] lærer mye i løpet av svangerskapet altså [emoji4]
 
Puppene er blitt betraktelig mindre ømme de siste dagene! Heeelt nydelig er det! ;) ;) Er 11+3 i dag, og merker nok på humøret også at hormonene herjer littegrann mindre nå.. puuuh. Bare kvalmen også kan slippe taket snart så blir jeg overlykkelig!

Åh så deilig! Gleder meg til jeg også kommer meg dit [emoji23][emoji173]️ sliter mye med kvalme hele dagen lang, blir godt å kunne gå på tur med bikkja uten å tvinge meg opp av senga [emoji23]
 
Back
Topp