Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tiriltutta
ORIGINAL: *skal bli mamma*
Jeg testa positivt når jeg var 3+4. Så, jo du burde jo igrunn det. men mange som ikke får positive tester før både uke 6, 7, og 8! Lykke til[:D]
hm. Kanskje jeg bare ikke er gravid da[:)] Sist så testet jeg ikke positivt før i uke 8 ... [8|]
Jeg testa positivt når jeg var 3+4. Så, jo du burde jo igrunn det. men mange som ikke får positive tester før både uke 6, 7, og 8! Lykke til[:D]
hm. Kanskje jeg bare ikke er gravid da[:)] Sist så testet jeg ikke positivt før i uke 8 ... [8|]
Åssen tester tar du da?merke?
Du burde ta clear blue...jeg testa negativt med QR og positivt med CB sist jeg var gravid=)
ORIGINAL: BTM85
testet positivt 4 dager før mensen skulle kommet..men kan sikkert ta lenger tid før det er nok mengde hcg hormon i urinene til at det slår ut på test..hmm [;)]
Jeg er så utålmodig vettu.. Hehe. Vil ha et svar nåå [8D]
testet positivt 4 dager før mensen skulle kommet..men kan sikkert ta lenger tid før det er nok mengde hcg hormon i urinene til at det slår ut på test..hmm [;)]
Jeg er så utålmodig vettu.. Hehe. Vil ha et svar nåå [8D]
skjønner jg godt haha, sånn er jg å...m ser du har en liten en fra før, var d planlagt at du skulle bli gravid så fort igjen? klems