positiv test..

molly.

Glad i forumet
Dere som vet når dere ble gravide.. hvor tidlig etter befruktning fikk dere positiv test? [:)] Har testet meg to ganger i løpet av de 3 siste dagene, begge var negative. Jeg hadde sex sist, den 3. juni.. Burde ikke testen vært posotiv til nå? [8|]

Jeg testa positivt når jeg var 3+4. Så, jo du burde jo igrunn det. men mange som ikke får positive tester før både uke 6, 7, og 8! Lykke til[:D]

ORIGINAL: *skal bli mamma*

Jeg testa positivt når jeg var 3+4. Så, jo du burde jo igrunn det. men mange som ikke får positive tester før både uke 6, 7, og 8! Lykke til[:D]

hm. Kanskje jeg bare ikke er gravid da[:)] Sist så testet jeg ikke positivt før i uke 8 ... [8|]

ORIGINAL: tiriltutta

hm. Kanskje jeg bare ikke er gravid da[:)] Sist så testet jeg ikke positivt før i uke 8 ... [8|]

Åssen tester tar du da?merke?

Åssen tester tar du da?merke?

Qiuck Response.. Den i rosa pakke [:)] 

Du burde ta clear blue...jeg testa negativt med QR og positivt med CB sist jeg var gravid=)

Jeg testet positivt 4 dager før ikm [:D]

Du burde ta clear blue...jeg testa negativt med QR og positivt med CB sist jeg var gravid=)

Tror jeg skal prøve på det. Har alle de samme symptomene som forrige svangerskap, og jeg kan liksom ikke tro at jeg ikke er gravid. Man har bare den følelsen..

testet positivt 4 dager før mensen skulle kommet..men kan sikkert ta lenger tid før det er nok mengde hcg hormon i urinene til at det slår ut på test..hmm [;)]

ORIGINAL: BTM85

testet positivt 4 dager før mensen skulle kommet..men kan sikkert ta lenger tid før det er nok mengde hcg hormon i urinene til at det slår ut på test..hmm [;)]

Jeg er så utålmodig vettu.. Hehe. Vil ha et svar nåå [8D]

skjønner jg godt haha, sånn er jg å...m ser du har en liten en fra før, var d planlagt at du skulle bli gravid så fort igjen? klems

skjønner jg godt haha, sånn er jg å...m ser du har en liten en fra før, var d planlagt at du skulle bli gravid så fort igjen? klems

Niks! Ikke planlagt i det heele tatt. Hadde tenkt til å vente 2 år vi [8|]

Jeg testa positiv da jeg var 4 uker med Kaja.

Ikke alle som produsere like mye av det hormone som slår ut på testene med en gang.

ORIGINAL: *eim*

den bør begynne å bli positiv nå, men prøv en annen test (cb) i stedet, og se om du får annet resultat!![;)]

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe de ja, om jeg får negativ resultat imorgen[:)]

Back
Topp