iPhone?Har ikke babyverden appenJeg vet bare hvordan man gjør fra appen til Android. Hva bruker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
iPhone?Har ikke babyverden appenJeg vet bare hvordan man gjør fra appen til Android. Hva bruker du?
NeiKan lutinus gi falsk positiv test forresten??
2 forskjelligeTror jeg får opp et annet bilde jeg, hvordan test er det?![]()
Gratulerer!Er denne positiv??
Når jeg er på appen kommer det opp 2 like bilder som begge er veldig negative! Derfor jeg spør, men ser nå i nettleseren og der fikk jeg nok opp de riktige bildene for disse var positive ja2 forskjelligeen vanlig billig og en med kryss
Takk!! Men hvis streken ikke blir sterkere i morgen eller mandag, er der negativt da? Altså at jeg kan ha mistet?Når jeg er på appen kommer det opp 2 like bilder som begge er veldig negative! Derfor jeg spør, men ser nå i nettleseren og der fikk jeg nok opp de riktige bildene for disse var positive ja
Gratulerer så mye!![]()
Uff, har menssmerte nå, gjør vondt i ryggen til og med. Livredd for det ikke skal gå fint! Skal til legen imorgen og ta HCG blodprøve og en til test. Hva bør HCG blodprøven være på så tidlig??Menssmerter er veldig vanlig, så det skal du ikke bekymre deg for.![]()
Menssmerter er vanlig tidlig i et svangerskap. Noen har det gjennom hele svangerskapet også. Fint at du skal til legen i dag, da får du sikkert svar på det du lurer på der. Lykke til!Uff, har menssmerte nå, gjør vondt i ryggen til og med. Livredd for det ikke skal gå fint! Skal til legen imorgen og ta HCG blodprøve og en til test. Hva bør HCG blodprøven være på så tidlig??