Positiv test!!!!!!

Sånn laster jeg opp på iPhone :-)
Last opp fil:
image.jpg

Tror jeg får opp et annet bilde jeg, hvordan test er det?:)

2 forskjellige:) en vanlig billig og en med kryss
Når jeg er på appen kommer det opp 2 like bilder som begge er veldig negative! Derfor jeg spør, men ser nå i nettleseren og der fikk jeg nok opp de riktige bildene for disse var positive ja :D
Gratulerer så mye! ;)

Når jeg er på appen kommer det opp 2 like bilder som begge er veldig negative! Derfor jeg spør, men ser nå i nettleseren og der fikk jeg nok opp de riktige bildene for disse var positive ja :D
Gratulerer så mye! ;)
Takk!! Men hvis streken ikke blir sterkere i morgen eller mandag, er der negativt da? Altså at jeg kan ha mistet?

Menssmerter er veldig vanlig, så det skal du ikke bekymre deg for. :)
Uff, har menssmerte nå, gjør vondt i ryggen til og med. Livredd for det ikke skal gå fint! Skal til legen imorgen og ta HCG blodprøve og en til test. Hva bør HCG blodprøven være på så tidlig??

Uff, har menssmerte nå, gjør vondt i ryggen til og med. Livredd for det ikke skal gå fint! Skal til legen imorgen og ta HCG blodprøve og en til test. Hva bør HCG blodprøven være på så tidlig??
Menssmerter er vanlig tidlig i et svangerskap. Noen har det gjennom hele svangerskapet også. Fint at du skal til legen i dag, da får du sikkert svar på det du lurer på der. Lykke til!

Den siste testen er tatt i dag(nederst). Mye sterkere. Om det hadde vært kjemisk, hadde den blitt sterkere uansett? Var hos legen, men hun sa jeg ikke trengte å ta test der siden de man tar hjemme er like sikre. Men tok blodprøve .. Fikk ikke spørt om så mye pga hun hadde dårlig tid ( Fikk bare en kjapp time). Så må spør her.. Da noen sikkert vet det her?:)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    184,9 KB · Visninger: 121
Gratulere så masse! :happy:

Back
Topp