Positiv test :)

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
og menstermin 1/6, men vet ikke helt om jeg tør flytte meg over fra "vi som prøver" og inn hit riktig ennå. Er veldig tidlig ennå (3+4), og mye kan skje. Men inntil videre lever jeg i håpet om at et lite nurk kommer til oss juni 15 :Heartred

Går nok bra! Tenk positivt :) gratulerer så mye og jeg håper virkelig jeg kommer inn hit neste uke :)

Gratulerer så mye med positiv test!!!! Da ble du førstemann her inne :-D
Takk :) Ja, er jo egentlig litt tidlig ennå for juni, trodde ikke mine egne øyne når det slo ut på testen i dag. Og jeg har el-testet, så skulle ikke være noe tvil om korrekt dato, bare tidlig hcg denne gangen tydeligvis...sist jeg var gravid tok jeg test først to dager etter ikm, og den var ikke stort sterkere enn den streken jeg fikk i dag. Sist endte det i MA, håper virkelig det går bedre denne gangen :D

Gratulerer så masse! :) Håper det snart kommer mange flere hit sammen med oss. :)

Gratulere :-) :-) håper denne sitter godt :-)

Gratulerer så mye! :) Håper på å følge etter. Noen dager til eggløsning enda :)

Takk takk, alle sammen. Fikk positiv digital nå i ettermiddag, godt med en slik bekreftelse, at det ikke bare er min egen tolkning av streker jeg har å gå etter :p Så nå jubler jeg halvhøyt, og krysser alt jeg har for at det holder helt ut denne gangen!!

Back
Topp