Positiv test i dag. HURRA

Jeg har IKM i dag eller på torsdag. Alt etter som hvordan syklus jeg følger denne mnd. Har endten 28 eller 32. Hvis jeg har på torsdag er jeg 10dpo i dag. Men negativ test. Det rare er at jeg Begynnte å blø litt(rosa utflod) i 13 tia. Tenkte at nu kom mensen. Men den gjor ikke det. Så rart, aldri opplevd. Når jeg får så FÅR jeg. Har også helt tykk creamy utflod helt øverst i skjeden og livmortappen er helt oppe og bakovertrukket. Ellers er jeg veldig tørr. Fatter ikke denne kroppen mere..kanskje man leter etter for mange tegn og venter for mye:(

Ønsker en til<3
Lykke til. Begynte med brun utflod sist jeg var gravid. Spottet i 5 dager men mensen kom aldri. Var gravid :)
Nå er gutten 2 år. Håper spiren sitter [emoji4]

Oi men det hørtes jo positivt ut da! Man blir litt gal i dpo-land men en festeblødning dag 10 kan jo høres logisk ut :D jeg har bare masse murringer , litt varme i korsryggen og tisser litt mer enn normalt.. Er også bittelitt mer var på lukter.. Aner ikke.. Må bare vente å se jeg nå :( har også så lyst på en til! Nr 1 blir 2 nå i oktober ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi men det hørtes jo positivt ut da! Man blir litt gal i dpo-land men en festeblødning dag 10 kan jo høres logisk ut :D jeg har bare masse murringer , litt varme i korsryggen og tisser litt mer enn normalt.. Er også bittelitt mer var på lukter.. Aner ikke.. Må bare vente å se jeg nå :( har også så lyst på en til! Nr 1 blir 2 nå i oktober ..

Kjente etter på livmorhalsen og den er lukket. Var ikke noe hvit utflod mere. Bare sånn slim som kommer ved eggløsning. Kan det være slimpropp som dannes eller er det egget som faller ut?

Ønsker en til<3

Egget kommer jeg isåfall med mensen.. Jeg fikk også noe sånn slim her, kanskje 6 dpo.. Frykta da at vi hadde bommet fullstendig på EL! Men nå aner jeg ikke.. Haff

Jeg har IKM i dag eller på torsdag. Alt etter som hvordan syklus jeg følger denne mnd. Har endten 28 eller 32. Hvis jeg har på torsdag er jeg 10dpo i dag. Men negativ test. Det rare er at jeg Begynnte å blø litt(rosa utflod) i 13 tia. Tenkte at nu kom mensen. Men den gjor ikke det. Så rart, aldri opplevd. Når jeg får så FÅR jeg. Har også helt tykk creamy utflod helt øverst i skjeden og livmortappen er helt oppe og bakovertrukket. Ellers er jeg veldig tørr. Fatter ikke denne kroppen mere..kanskje man leter etter for mange tegn og venter for mye:(

Ønsker en til<3

Er kanskje dumt å gi deg falske forhåpninger, men jeg hadde rosa utflod 7 DPO og positiv test et par dager senere. Var sikker på at mensen var på vei og at jeg måtte ha bomma på når jeg hadde EL... To dager senere - positiv test - og nå sitter jeg her da og er 4+1 :-) Tenker at det kanskje var en liten festeblødning ;)

Jeg er etter FF's mening 13 dpo.. (3+6) Ikm imorgen.. :) Testet idag tidlig men hadde allerede tisset på morran så var bare en liten skvett jeg fikk ut en time etterpå - den var negativ. Har murringer, er litt kvalm i efta og sover dårlig.. Får ikke sove faktisk.. Er vel egentlig overbevist om at mensen kommer.. Føles ihvertfall sånn! :( aah hvorfor husker jeg ingenting om hvordan det var første gangen :p

Er kanskje dumt å gi deg falske forhåpninger, men jeg hadde rosa utflod 7 DPO og positiv test et par dager senere. Var sikker på at mensen var på vei og at jeg måtte ha bomma på når jeg hadde EL... To dager senere - positiv test - og nå sitter jeg her da og er 4+1 :-) Tenker at det kanskje var en liten festeblødning ;)

Ååååh!!! Som jeg håper på at det skjer med meg også :) har jo to fra før av hvor jeg aldri har blød noe med. Men man vet jo aldri hvordan et svangerskap blir. Aldri mistet heller, takk Gud for det <3

Ønsker en til<3

Negativ test men masse stikking i venstre siden. Er 11dpo i dag. Kan jeg være for det om? :) Såååå spent! Hadde mistet håpet i går da jeg spottet blod på papiret. Men så kom det ikke mere. Er redd for å ha forhåpninger og bli skuffet hvis jeg ikke er gravid :'(

Ønsker en til<3

Hadde ikke positiv test før 15 dpo [emoji4]

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Ønsker deg igjen masse lykke til. Dpo? Days past ovelation? Er stedet det betyr?

<3 Jente 15.02.05 <3
<3 Gutt. 16.09.13 <3
<3 baby i magen 02.05.15 <3

Ønsker deg igjen masse lykke til. Dpo? Days past ovelation? Er stedet det betyr?

<3 Jente 15.02.05 <3
<3 Gutt. 16.09.13 <3
<3 baby i magen 02.05.15 <3
Ja, antall dager etter Eggløsning

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Alt håp ute :( fikk akkurat mensen. Snuffs!!!

Ønsker en til<3
Så dumt !! :-( fortsatt ikke kommet noe her.. Men negativ CB plus idag tidlig.. Testet ikke positivt før 4+1 ellerno sist heller men.. Mister litt håpet :-( kommer vel i løpet av kvelden .. Kanskje vi ses på juni !!

Gratulerer :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Hei igjen! Fortsatt ikke fått mensen jeg :o 16 dpo idag.. Fortsatt murringer og ømme brystvorter og "klumpete" pupper. Men negativ test igår igjen! Hva skjer?:O

Back
Topp