Positiv test i dag. HURRA

Lisse86

Forelsket i forumet
Termin 4 mai. Weeee [emoji1][emoji1][emoji1]

fa3cf087eea2d7cb09528065833ff090.jpg
 
Gratulerer så mye!!! ☺️

Har du fått negative tester før du fikk positive? Har du gravidsymptomer?

Jeg er 10dpo og har negativ test


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er på dag 28 i syklusen, men har 25 dagers sykluser. Sist mens 25 juli, Eggløsning 6 Aug.
tok test for 3 dager siden på IKM dagen. Men den var negativ. Men i dag er den positiv :)
Er jo bare 3+6. Er tidlig.
Vanskelig å si om jeg ha hatt symptomer. For jeg har hatt influensa de siste 4 dagene. Så er dårlig etter det. Men kjenner mensmurringer :)
 
Gratulerer så mye med lille spiren :)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡
 
Gratulerer så masse! Den følelsen! Er det første barnet ditt? Har du prøvd lenge?
 
Hei dere :) gratulerer så mye med positiv test.. Jeg har ikm imorgen eller tirsdag men testet for to dager siden- negativ.. Har ikke turt å teste igjen.. Men er veldig i tvil på om jeg har ikm idag eller om det er på tirsdag! Har gått meg vill på FF ! Herregud.. Tuller så fælt, fikk plutselig for meg at jeg måtte stille mensdagen en dag frem fordi de sier første gyldige mensdag er med skikkelig blødning så nå vet jeg ikke lenger.. Har masse murringer , hatt siden et par dager såå.. Vet ikke om det er noen vits å skrive her.. Trenger bare å lufte meg litt :/ murringer, creamy utflod, hatt litt ilinger i lysken og stikk på venstresiden.. Men når det er sagt aner jeg ikke p vi traff el.. Dette ble langt .. Lykke til damer :)
 
Hei dere :) gratulerer så mye med positiv test.. Jeg har ikm imorgen eller tirsdag men testet for to dager siden- negativ.. Har ikke turt å teste igjen.. Men er veldig i tvil på om jeg har ikm idag eller om det er på tirsdag! Har gått meg vill på FF ! Herregud.. Tuller så fælt, fikk plutselig for meg at jeg måtte stille mensdagen en dag frem fordi de sier første gyldige mensdag er med skikkelig blødning så nå vet jeg ikke lenger.. Har masse murringer , hatt siden et par dager såå.. Vet ikke om det er noen vits å skrive her.. Trenger bare å lufte meg litt :/ murringer, creamy utflod, hatt litt ilinger i lysken og stikk på venstresiden.. Men når det er sagt aner jeg ikke p vi traff el.. Dette ble langt .. Lykke til damer :)

Lykke til. Jeg hadde negativ test på IKM dagen. Var positiv 3 dager etter IKM
 
Takk :) blir spennende å se men har ikke så veldig trua ..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Også har jeg i minne at jeg var 4+2 sist jeg fikk klar positiv .. Kryss fingrene! Hadde vært gøy å kunne melde meg inn på april/mai klubben :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til. Jeg hadde negativ test på IKM dagen. Var positiv 3 dager etter IKM


Jeg har IKM i dag eller på torsdag. Alt etter som hvordan syklus jeg følger denne mnd. Har endten 28 eller 32. Hvis jeg har på torsdag er jeg 10dpo i dag. Men negativ test. Det rare er at jeg Begynnte å blø litt(rosa utflod) i 13 tia. Tenkte at nu kom mensen. Men den gjor ikke det. Så rart, aldri opplevd. Når jeg får så FÅR jeg. Har også helt tykk creamy utflod helt øverst i skjeden og livmortappen er helt oppe og bakovertrukket. Ellers er jeg veldig tørr. Fatter ikke denne kroppen mere..kanskje man leter etter for mange tegn og venter for mye:(


Ønsker en til<3
 
Back
Topp