Positiv test 8 dpo?

mammatilmirakel

Glad i forumet
Poster denne her inne også, for det er her jeg vil høre til hvis jeg er gravid. Jeg tok en test akkurat, ikke morgenurin. Er denne positiv?? :D Er bare 8 dpo. ImageUploadedByBV Forum1402393713.605286.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Streken er der enda, selv om testen er helt tørket inn. Tør ikke å tro for mye på det før jeg er kommet til ikm :) det er jo enda en liten uke til.

Ser positiv ut den ja :)

Ser streken :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi! så spennende :)

Så spennende :-) Nå vil ikke jeg være slem eller noe, men opplevde dette sist mnd.
Da fikk jeg positiv test noen dager før forventet mens. Den var veldig svak, men man skimtet en strek. Når tante rød kom dro jeg til legen og han sa at når egget blir befruktet, skiller det ut akkurat nok HCG til at en test blir positiv. Egget fester seg ikke og mensen kommer som normalt. Dette skjer i svært mange tilfeller.
Har derfor lært og ikke teste før forventet mens :-(

Håper såklart dette ikke er tilfelle hos deg, og st det er en liten spire i magen din <3 Masse lykke til med testing :-)

Så spennende :-) Nå vil ikke jeg være slem eller noe, men opplevde dette sist mnd.
Da fikk jeg positiv test noen dager før forventet mens. Den var veldig svak, men man skimtet en strek. Når tante rød kom dro jeg til legen og han sa at når egget blir befruktet, skiller det ut akkurat nok HCG til at en test blir positiv. Egget fester seg ikke og mensen kommer som normalt. Dette skjer i svært mange tilfeller.
Har derfor lært og ikke teste før forventet mens :-(

Håper såklart dette ikke er tilfelle hos deg, og st det er en liten spire i magen din <3 Masse lykke til med testing :-)

Det er vel det som har skjedd her også, for testen jeg tok i dag var negativ :( huff, dette var kjedelig. Kjenner jeg har så lyst til å tro på den ene testen som fortsatt lyser positiv, men er vel bare å innse fakta. Hadde vel fått positiv test i dag også, om jeg virkelig var gravid?

Uff så utrolig trist :-( Dersom du fortsatt var gravid ville den lyst positiv i dag også ja, men det er jo fortsatt veldig tidlig. Jeg ville ventet til dagen for forventet mens og testet igjen da, bare for og være sikker.

Håper alt går bra med deg og at en spire fester seg hos deg snart <3

Back
Topp