Positiv test 6dpo?

Krysser fingrene for at det er en babystrek!:)

Jeg sier gratulerer❤️den er nok positiv ja❤️
Tråden din fikk meg til å teste og gjett hva, jeg også fikk positiv test. Svak ( men er jo kjempe tidlig ) ble helt satt ut, har 1 års bryllupsdag i morgen, tenkte å vente med å si det til gubben til da, men det var klin umulig så nå går vi her å små smiler❤️
Lykke til videre❤️

Ååh, gratulerer så masse!! ❤️

tQ6SlX.png
Jeg testet 6dpo i forrige svangerskap! Og jeg visste nøyaktig når jeg hadde eggløsning!

1lBoYR.jpg

Denne er tatt nå (3t-urin) fordi jeg har null selvkontroll :angelic:
Nå var streken sterkere igjen. Jeg blir ikke klok på dette, men håper kanskje den i dag tidlig var defekt eller noe.. Det er vel lov å håpe det :rolleyes:
Jeg ser streken ♥️♥️♥️

Ser streken godt ❤️ eg og teste sterkere på ittemiddag eller kvelds urin :) denne gangen fikk eg positiv ca 9 dpo tror eg. Men 6 dpo e jo veldig tidlig :oo sykt

JA, jeg vet jeg burde la være å teste så mye og at jeg bare bør vente til ikm, men jeg klarer ikke:angelic:

Men burde ikke strekene ha blitt sterkere nå etter to dager? Jeg frykter kjemisk, og jeg blir sprø av å ikke sitte på fasiten.. Hva er deres erfaring med tydeligere streker etter hver som dagene går?

6tVi78.jpg

Dcl7HY.png

Jeg fikk ikke positiv før 14 DPO og da var den så svak at jeg sleit med å se den :p Tror du må smøre deg med mer tolmodighet

Husk at nivået av hcg er så lavt helt i starten, og at det tar tid før det blir så høyt at du merker forskjell på testene.

Da regner jeg med det ikke ble noe 2020-baby på oss.. Hadde egentlig gitt opp håpet, men både i forigårs og i går fikk jeg teststrek som var sterkere. Dessverre er den nærmest usynlig i dag igjen, 11 dpo:( Da får jeg nok vente på mensen, starte hormonbehandling og prøve på 2021 :Heartred

Jeg testet positivt 7 dpo, men det viste seg jo nå at det egentlig var 9 dpo, ifølge OUL termin det jeg ble flyttet frem. Selv om jeg testet etter EL ... Rare greier ;)

Jeg får også sterkere strek på kvelden, har du testet igjen nå? :Heartred

Jeg hadde sikkert 50 hcg-tester sist jeg ble gravid. Enkelte dager tok jeg 5 på samme urin for å sjekke, og det ble STOR forskjell altså!! En kunne være rimelig sterk, en annen nesten heeelt usynlig. Og det på SAMME URIN.

så du har en positiv test. Du er gravid. Ikke gi opp riktig enda - det er Så tidlig!!
Lykke til.

Hvordan gikk det med dere?

Back
Topp