Positiv strimmel test?

Bolledeig

Flørter med forumet
Høsthjerter 2017
Snapchat-318192077.jpg
Snapchat-2145422368.jpg

Er tre dager før ikm :angelic:
Har sterke mensen smerter har hatt det i nesten en uke. Det pleier jeg ikke å ha.
Har vondt I korsryggen noe jeg heller ikke pleier å ha. Også kviser en uke før mensen. Pleier å få det etter :nailbiting:

Jeg ser jo to streker. Ene er veldig svak. Lagt ved bilder :nailbiting:

Vis vedlegget 217824 Vis vedlegget 217825
Er tre dager før ikm :angelic:
Har sterke mensen smerter har hatt det i nesten en uke. Det pleier jeg ikke å ha.
Har vondt I korsryggen noe jeg heller ikke pleier å ha. Også kviser en uke før mensen. Pleier å få det etter :nailbiting:

Jeg ser jo to streker. Ene er veldig svak. Lagt ved bilder :nailbiting:
Du er nok gravid tror jeg :) sterke streker det der. Gratulerer!!! :)

Ja da hadde vi vært heldige. Men den er litt svak syntes jeg også vet man jo aldri med strimmel... så satser på å kanskje ta ny test på mandag [emoji4]
3 dager før ikm med en sånn fin strek har jeg ikke sett her inne som jeg kan huske. Mange som har mye svakere enn det på ikm dag. Men har ikke noe erfaring med den testen du bruker. Spennende på mandag da :)

Gratulererxsmile9

Jeg er kjempe dårlig på å se streker som alle andre ser men her er jeg ikke i tvil en gang :-) gratulerer og lykke til :-)

Tror nok vi fint kan si gratulerer :)

Tusen takk alle sammen. Håper jo det selv også. Litt redd det er noe galt med testen eller bare en kjemisk graviditet. Å har ganske kraftige mensen murringer. Så venter I spenning frem til søndag. Har ikke ikm kommet så blir det nye tester [emoji2]

78a6db46d4c51a83a8e62f0dcaf2640a.jpg

Jeg har hørt rykter om at El test slår ut om man er gravid. Denne var da VELDIG positiv [emoji28] krysser fingre for at det ikke er kjemisk graviditet da [emoji4]

Hmm.. jeg synes absolutt gaviditetstesten du tok er positiv.. klar strek der..

Men test streken på el testen er jo ikke positiv. Den er jo ikke like sterk som kobtrollstreken etter mine øyne.

Men for all del. Jeg tror du er gravid jeg asså.

Jeg tok bilde litt tidlig tror jeg... Den har samme farge under men fader litt opp på nederste strek..

Back
Topp