Aleneprøver85
Flørter med forumet
Jeg ser tydelig strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi planla egentlig to barn fra starten, men at jeg skulle begynne fordi jeg var eldst, men hvis Evelyn hadde begynt og lyktes så fort som hun gjorde så hadde jeg kanskje ikke stresset så mye. Hørt om fler lesbiske der den ene har prøvd flere ganger og ikke lyktes, så gikk de over til partneren og lyktes. Og da var det ikke like mye stress med å lykkes lenger fordi de hadde fått et barn så da lyktes hun som prøvde først igjen. Hvis du skjønner? Kanskje det hadde hjulpet, men det vet vi jo ikke. Begynte jo da jeg var 32, og nå er jeg 37, så jeg tror kanskje det blir med den ene.. hvis ikke er jeg fort 40 år før vi er klar for barn nummer 2, og da tror jeg at det er enda mindre sjanse for å lykkes.Ser den. Men allikevel, jeg har alltid ønsket å gå gravid. Skulle prøvd mye før jeg ga opp drømmen min jeg iallefall og switchet
Så skjønner at det har vært en modningsprosess, og alt til sin tid.
Så bra og så godt dere lykkesSer den. Men allikevel, jeg har alltid ønsket å gå gravid. Skulle prøvd mye før jeg ga opp drømmen min jeg iallefall og switchet
Så skjønner at det har vært en modningsprosess, og alt til sin tid.
Det er lov å flytte embryoene til en annen klinikk, men er jo alltid en liten risiko under transport og er mulig dere må betale for det?Vi planla egentlig to barn fra starten, men at jeg skulle begynne fordi jeg var eldst, men hvis Evelyn hadde begynt og lyktes så fort som hun gjorde så hadde jeg kanskje ikke stresset så mye. Hørt om fler lesbiske der den ene har prøvd flere ganger og ikke lyktes, så gikk de over til partneren og lyktes. Og da var det ikke like mye stress med å lykkes lenger fordi de hadde fått et barn så da lyktes hun som prøvde først igjen. Hvis du skjønner? Kanskje det hadde hjulpet, men det vet vi jo ikke. Begynte jo da jeg var 32, og nå er jeg 37, så jeg tror kanskje det blir med den ene.. hvis ikke er jeg fort 40 år før vi er klar for barn nummer 2, og da tror jeg at det er enda mindre sjanse for å lykkes.
Men skjønner hva du mener, og er jo glad for at jeg prøvde så mange ganger som jeg gjorde, så jeg ikke kan angre på at jeg ikke prøvde «alt». Men det er selvfølgelig veldig vondt og trist at det ikke er jeg som går gravid og får føde.. kona har jo en blastocyst på frys, kanskje det kan puttes i meg. Men vi går offentlig og der er det tillatt med partner donasjon. Vet ikke om det er lov å flytte en blastocyst fra en offentlig klinikk til en privat å fullføre der? Kunne jo vært et alternativ..
Okei, takk for svarDet er lov å flytte embryoene til en annen klinikk, men er jo alltid en liten risiko under transport og er mulig dere må betale for det?
Tusen tusen takk Og så utrolig hyggelig at du følger bloggen min! Har ikke lagt ut noen oppdatering der enda, for vi ville si det til familien vår før de leste det på bloggen, men nytt innlegg er rett rundt hjørnetGratulerer så mye
Følger bloggen din og er så glad på deres vegne !
Så bra.. skulle ønske alle var like heldige .. venter i spenning på å teste selv.Her går det så det suser
Ja, heldige fortjener vi endelig være for å si det sånn . Jaggu meg på tide at det går vår vei for en gang skyld også. Har ikke akkurat vært så heldig de 9 andre forsøkene.. ❤Så bra.. skulle ønske alle var like heldige .. venter i spenning på å teste selv.