Utvilsomt babystrek ja. Så spennende! Måtte den klore seg godt fast og bli til fin og sterk baby.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurraaa! GratulererHer skjer det ting
Øverste test fra i går, nederste fra i dag!
Den SKAL klore seg fast denne gangen Vi begge har en god følelse nåUtvilsomt babystrek ja. Så spennende! Måtte den klore seg godt fast og bli til fin og sterk baby.
Tusen takkHurraaa! Gratulerer
Hurra!!! Krysser fingrene for god utvikling videreHer skjer det ting
Øverste test fra i går, nederste fra i dag!
Takk! Det SKAL gå bra denne gangen Har bestemt meg for det, og har en skikkelig god følelse Prøver være positivHurra!!! Krysser fingrene for god utvikling videre
Så stas! Gratulerer!Gravid 1-2 uker Det er liksom noe spesielt når det står svart på hvitt
Ja, tror det endelig gikk veien!!Ser ut som det gikk veien dette!!
Tusen takkSå stas! Gratulerer!
Så fantastisk å se at det stiger så fint! Hvor mange dpo i dag?vi er så glade!!! Slo ut på 2-3 i dag! Og graviditetstesten har blitt sterkere som den skal Vis vedlegget 428461Vis vedlegget 428460
17 dpoSå fantastisk å se at det stiger så fint! Hvor mange dpo i dag?
Så herlig, gratulerer så mye!!vi er så glade!!! Slo ut på 2-3 i dag! Og graviditetstesten har blitt sterkere som den skal Vis vedlegget 428461Vis vedlegget 428460
Gratulerer så massevi er så glade!!! Slo ut på 2-3 i dag! Og graviditetstesten har blitt sterkere som den skal Vis vedlegget 428461Vis vedlegget 428460
Tusen takkSå herlig, gratulerer så mye!!
Tusen takk Ja, det er veldig gøy! Skulle bare begynt med kona med en gangGratulerer så mye så gøy at det klaffet så fort når dere switchet
Ser den. Men allikevel, jeg har alltid ønsket å gå gravid. Skulle prøvd mye før jeg ga opp drømmen min jeg iallefall og switchetTusen takk Ja, det er veldig gøy! Skulle bare begynt med kona med en gang