Kona klarte ikke holde seg lenger, og tok en test mens jeg sov (shame on her ). Hun tok en tidlig babyplantest og en vanlig babyplantest. Testens følsomhet er 10 ml på den ene, og 25 på den andre. Jeg har hatt en god følelse, og det har kona hatt også. Hun våknet i dag tidlig og sa hun følte seg gravid (hennes første forsøk, så hun har aldri vært gravid før). Hun tok oivtrielle den 29 januar. Teller jeg med dagen hun satte den er vi på dag 11 nå, og dag 10 om første dag er dag 1 på ovitrielle. Har lest at ovitrielle sitter i i 10 dager, men finnes sikkert variasjoner?
Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.
Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?
Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.
Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?