Positiv eller ovitrielle såpass sent?

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Kona klarte ikke holde seg lenger, og tok en test mens jeg sov (shame on her :hilarious: ). Hun tok en tidlig babyplantest og en vanlig babyplantest. Testens følsomhet er 10 ml på den ene, og 25 på den andre. Jeg har hatt en god følelse, og det har kona hatt også. Hun våknet i dag tidlig og sa hun følte seg gravid (hennes første forsøk, så hun har aldri vært gravid før). Hun tok oivtrielle den 29 januar. Teller jeg med dagen hun satte den er vi på dag 11 nå, og dag 10 om første dag er dag 1 på ovitrielle. Har lest at ovitrielle sitter i i 10 dager, men finnes sikkert variasjoner?

Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.

Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?
IMG_8003.jpeg
IMG_7998.jpeg

Jeg tror ikke ovitrelle er såpass sterk 10-11dpo. Ville fortsatt og teste litt de neste dagene og se om de stiger :)

Det er altså 10 dager siden ovitrelle og embryo er da 8 dager gammelt? I så fall vil jeg holde en knapp på at det er en mulighet at ovitrelle fremdeles påvirker testene. Kan være hun også produserer hcg, men dette var veldig veldig sterke tester for 8 dpo å være.

Last edited:
Det er altså 10 dager siden ovitrelle og embryo er da i dager gammelt? I så fall vil jeg holde en knapp på at det er en mulighet at ovitrelle fremdeles påvirker testene. Kan være hun også produserer hcg, men dette var veldig veldig sterke tester for 8 dpo å være.
Kanskje tvillinger? :hilarious: :hilarious:

Kona klarte ikke holde seg lenger, og tok en test mens jeg sov (shame on her :hilarious: ). Hun tok en tidlig babyplantest og en vanlig babyplantest. Testens følsomhet er 10 ml på den ene, og 25 på den andre. Jeg har hatt en god følelse, og det har kona hatt også. Hun våknet i dag tidlig og sa hun følte seg gravid (hennes første forsøk, så hun har aldri vært gravid før). Hun tok oivtrielle den 29 januar. Teller jeg med dagen hun satte den er vi på dag 11 nå, og dag 10 om første dag er dag 1 på ovitrielle. Har lest at ovitrielle sitter i i 10 dager, men finnes sikkert variasjoner?

Uansett, hva tenker dere om styrken på testene? Hun er 9dpo hvis rugedag 1 er samme dag som etter innsett, men er 8dpo hvis første rugedag begynner først dagen etter innsett. Hun satte inn en blastocyst.

Jeg har fremdeles en god følelse, men blir jo litt usikker pga ovitrielle. Dere som har testet ut ovitrielle dag for dag, var deres tester såpass sterke på dag 10-11 av ovitrielle? Noen kloke sjeler her som vet hvordan man regner ut halveringstid osv? Kan ovitrielle fanges opp såpass sent på den testen med 25 ml?Vis vedlegget 427578Vis vedlegget 427579
Altså, jeg synes dette ligner veldig på mine tester på tilsvarende tidspunkt forrige runde, og jeg er 15+1 nå :)(Hadde da også testet før og fått helt blank test, så da var jo Ovitrelle ute.)

Edit: Misforstod antall dager! Tenkte dette var 9 dager etter innsett?

Last edited:
Synes streken var ganske sterk til å være Ovitrelle på dag 10.
Her har jeg testet ut Ovitrelle, nederste testen er 9dpo, men det var også begynnelsen på en spire :Heartred De over der er fra og med 7dpo.

Vedlegg

• IMG_0108.png
    IMG_0108.png
    3,8 MB · Visninger: 158
Så spennende! Forstår jeg det riktig at hun satte inn blastocyst for tre dager siden? Er i sånt fall enig i at det er uvanlig sterk strek til å være 8 dpo, men det er også sterk strek til å være ovitrelle for 10 dager siden (for de fleste men her er det mye variasjon). Kan være at det er en kombinasjon av ny hcg og ovitrelle. Morgendagens test vil nok gi en indikasjon, krysser fingrene!

Altså, jeg synes dette ligner veldig på mine tester på tilsvarende tidspunkt forrige runde, og jeg er 15+1 nå :)(Hadde da også testet før og fått helt blank test, så da var jo Ovitrelle ute.)

Edit: Misforstod antall dager! Tenkte dette var 9 dager etter innsett?
Hun satte inn den 5 februar, men hun satte inn en blastocyst, så det var det jeg mente. Forklarte meg kanskje litt dårlig :)

Synes streken var ganske sterk til å være Ovitrelle på dag 10.
Her har jeg testet ut Ovitrelle, nederste testen er 9dpo, men det var også begynnelsen på en spire :Heartred De over der er fra og med 7dpo.
Krysser alt vi har for at dette er en babystrek og ikke ovitrielle! :smiley-angelic001 Vi har egentlig en god følelse begge to ❤️

Så spennende! Forstår jeg det riktig at hun satte inn blastocyst for tre dager siden? Er i sånt fall enig i at det er uvanlig sterk strek til å være 8 dpo, men det er også sterk strek til å være ovitrelle for 10 dager siden (for de fleste men her er det mye variasjon). Kan være at det er en kombinasjon av ny hcg og ovitrelle. Morgendagens test vil nok gi en indikasjon, krysser fingrene!
Ja, helt korrekt :) satte inn 5 februar. Satser på at det er en kombinasjon av dem begge siden den var så sterk. Fryktelig sterk strek hvis det kun er ovitrielle i alle fall. Jeg tror og håper det er en babystrek ❤️ Vi gruer oss til å teste på nytt da:hilarious:

OPPDATERING:

To dager siden forrige test. Tom for tidligtester, så dette er vanlig som måler 25 hcg. Hva tror dere? 12 dager siden ovitrielle. (Eller 13 hvis man regner med dagen hun satte den). Derfor jeg har skrevet 10-11 og 12-13 på bildene, for vet ikke helt om man regner dagen man satte den som første dag. Ser jo at strekene er svakere, så kan jo være at ovitrielle og graviditet overlappet hverandre på første test for to dager siden.. håper det er babystrek! Kan det være ovitrielle såpass sent når det ikke er tidlig test? Hun tisset halv 6, og på nytt igjen halv 10, så var ikke morgenurin :hungover:
IMG_8097.jpeg

Oi, her tenker jeg egentlig at det ser ut som kjemisk muligens? Evt at ovitrelle henger lenge igjen hos henne..
Håper jeg tar feil og krysser fingrene :shy: hjemmetester kan være noen duster av og til, så jeg stoler ikke på annet enn blodprøver selv..

Oi, her tenker jeg egentlig at det ser ut som kjemisk muligens? Evt at ovitrelle henger lenge igjen hos henne..
Håper jeg tar feil og krysser fingrene :shy: hjemmetester kan være noen duster av og til, så jeg stoler ikke på annet enn blodprøver selv..
håper det var ovitrielle på første test, og graviditet nå :smiley-angelic001 Hun får ikke blodprøve så tidlig, hvis ikke hadde vi gjort det for lengst :hilarious:

Jeg har tro på at dette kan være en babyspire :love017 Riktig at vi snakker 11 dpo her, sant? Hvis dere har mulighet, skaff Make Sure tester, de er best! Jeg hadde ikke mye sterkere strek 11 dpo hvertfall, men den var alltid litt sterkere på kvelden. Så kanskje teste kveld isteden? Noe har nok festet seg, så får vi håpe den klamrer seg fast:smiley-bounce012

Jeg har tro på at dette kan være en babyspire :love017 Riktig at vi snakker 11 dpo her, sant? Hvis dere har mulighet, skaff Make Sure tester, de er best! Jeg hadde ikke mye sterkere strek 11 dpo hvertfall, men den var alltid litt sterkere på kvelden. Så kanskje teste kveld isteden? Noe har nok festet seg, så får vi håpe den klamrer seg fast:smiley-bounce012
❤️ ❤️ Jeg tror det selv også! Tok ny test i dag, og den kom frem mye fortere enn i går! I går måtte vi lete lenge for å finne den og den kom først nærmere siste «frist», men i dag dukket den opp etter 1 minutt! ❤️ Vi har ikke flere av denne sorten, men husker jeg også brukte få sterkere på kvelden hos meg også. Vi får vel kjøpe noen ny og teste på kvelden også :p

Oppdatering:
I dag var testen sterkere igjen, og dukket opp mye tidligere enn i går! I går måtte vi lete litt etter den og den dukket ikke opp før nærmere tidsfristen gikk ut (før tidsfristen da), men i dag så vi den veldig fort! Vi trengte heller ikke lete! ❤️ 11 dpo i dag.
IMG_8158.jpeg

Back
Topp