****PORSGRUNN****

Lykke til!! Krysser armer og bein for at det skal gå denne gangen :)

Skal ikke ha uttak onsdag, men kanskje vi ses til innsett på fredag da ;)
Tusen takk :happy:

Ja det kan hende vi gjør!! :happy: Håper virkelig det. Er på mitt 5 forsøk og kun fått satt inn en gang.

Lykke til til deg og ;)

Tusen takk :happy:

Ja det kan hende vi gjør!! :happy: Håper virkelig det. Er på mitt 5 forsøk og kun fått satt inn en gang.

Lykke til til deg og ;)

Da skjønner jeg at du er nervøs for at det blir sånn igjen!
Håper vi ses! Heier masse! :)

Da har vi fått time til samtale og undersøkelse! Søknad sendt ca 4 november, time 4 januar! Spennede å høre hva de sier.
Vi har fått time hos Erling Sturle Ekerhovd, noen som kjenner til han?

Da har vi fått time til samtale og undersøkelse! Søknad sendt ca 4 november, time 4 januar! Spennede å høre hva de sier.

Det var jo fort da :)
Kjenner til Ekerhovd jeg, var hos han senest i går faktisk. Han er en merkelig type men veldig flink og hyggelig. Litt vimsete :p

Det var jo fort da :)
Kjenner til Ekerhovd jeg, var hos han senest i går faktisk. Han er en merkelig type men veldig flink og hyggelig. Litt vimsete :p

Haha, som om jeg skulle sagt det selv :P

Så spennende! Det gikk ganske fort :) Jeg har han også, rar fyr, men veldig flink :)

Ja det er veldig spennende! Håper vi blir godkjent og at jeg snart blir ruger!

Når du har blitt kalt inn er du godkjent, så ingen grunn til å frykte noe annet nå :)
Blir spennende å se hvilket opplegg de velger til dere :)

Er i grenseland når det gjelder bmi! Også sånn rett etter jul da

Samme var jeg. Var faktisk en halv kilo over grensa da vi begynte, men fikk klarsignalet fordi jeg hadde vært flink over tid og tatt av mye :)
De ser nok litt mellom fingrene på det hvis du ikke langt unna :)
Ikke lett å holde vekta gjennom julen da :p

Enig med Avocado.. Snodig kar, veeldig forsiktig og rolig:P Stikk motsatt av han avdelingslederen kan man si..
Veldig bedagelig type! Hadde første timen hos han, men føltes godt at han var rolig og tok seg god tid :)

Hører til her jeg.. 1 IVF, gått på Synarela og Bemfola, UL på fredag 18.11.16.

Hører til her jeg.. 1 IVF, gått på Synarela og Bemfola, UL på fredag 18.11.16.

Velkommen hit :)
Spennende tider, kanskje blir det uttak allerede neste uke?

Ses kanskje på venterommet i Porsgrunn vi da, jeg har nemlig innsett på fredag ;)

Hehe, det kan jo hende ;) Ja, det blir mest sannsynlig uttak til uken :)

Så mye som skjer her om dagen :) Undrer om de prøver å få til ekstra mange julemirakler i Porsgrunn i år? Jeg håper på å få til et mirakel selv, uttak på meg rundt 1/12 :-D

Da skjønner jeg at du er nervøs for at det blir sånn igjen!
Håper vi ses! Heier masse! :)

Takk :happy:

Fikk ut 5 egg så da håper jeg de blir befruktet og at vi får inn 2 egg. Har time kl 13 :)

Lykke til, alle! :)
Mye som skjer her nå for tiden :Heartbigred
I mellomtiden har jeg fått brev fra Porsgrunn om at kromosomprøven ga en feil resultat og at jeg må ta den på nytt. Vet ikke om det kan være årsak at jeg bare hadde mulighet til å ta den på en fredag, så måtte den "overnatte" på sykehuset mitt over helga og ble sendt til Telemark på mandag... :-/ Mannen min tok sin prøve på mandag, den ble sendt samme dag og han har ikke fått noen feil resultat... :confused005

Var på uttak med han i dag. Rolig, flink og snodig :)

Back
Topp