Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da har vi fått time til samtale og undersøkelse! Søknad sendt ca 4 november, time 4 januar! Spennede å høre hva de sier.
Vi har fått time hos Erling Sturle Ekerhovd, noen som kjenner til han?
Da har vi fått time til samtale og undersøkelse! Søknad sendt ca 4 november, time 4 januar! Spennede å høre hva de sier.
Samme var jeg. Var faktisk en halv kilo over grensa da vi begynte, men fikk klarsignalet fordi jeg hadde vært flink over tid og tatt av mye
De ser nok litt mellom fingrene på det hvis du ikke langt unna
Ikke lett å holde vekta gjennom julen da
Så mye som skjer her om dagen Undrer om de prøver å få til ekstra mange julemirakler i Porsgrunn i år? Jeg håper på å få til et mirakel selv, uttak på meg rundt 1/12 :-D
Lykke til, alle!
Mye som skjer her nå for tiden
I mellomtiden har jeg fått brev fra Porsgrunn om at kromosomprøven ga en feil resultat og at jeg må ta den på nytt. Vet ikke om det kan være årsak at jeg bare hadde mulighet til å ta den på en fredag, så måtte den "overnatte" på sykehuset mitt over helga og ble sendt til Telemark på mandag... :-/ Mannen min tok sin prøve på mandag, den ble sendt samme dag og han har ikke fått noen feil resultat...