****PORSGRUNN****

Takk ;)
Vi har fått time i begynnelsen av januar, og søknaden ble registrert for noen dager siden. Så alle søknadene som registreres nå, får time i januar, fikk jeg beskjed. ;-)

Kjære jenter, har dere også fått henvisning til blodprøver som må gjøres i forkant av konsultasjonen? Det står i brevet at de må tas så fort som mulig. Vet dere om det er noe som det tar lang tid å få svar på? Hos meg er det cytogenetisk kromosomanalyse, og hos mannen det pluss Y-kromosom mikrodelesjoner. :confused004

Du kan jo sende de en epost og høre om det er mulig å få rekvisisjon til blodprøvene nå :) de er veldig gode til å svare på epost.

Du kan jo sende de en epost og høre om det er mulig å få rekvisisjon til blodprøvene nå :) de er veldig gode til å svare på epost.
Takk ;)
Vi har fått time i begynnelsen av januar, og søknaden ble registrert for noen dager siden. Så alle søknadene som registreres nå, får time i januar, fikk jeg beskjed. ;-)

Kjære jenter, har dere også fått henvisning til blodprøver som må gjøres i forkant av konsultasjonen? Det står i brevet at de må tas så fort som mulig. Vet dere om det er noe som det tar lang tid å få svar på? Hos meg er det cytogenetisk kromosomanalyse, og hos mannen det pluss Y-kromosom mikrodelesjoner. :confused004

Rekvisisjonen kom vel med brevet? Og svaret får du på timen, det tar lang tid å utføre kromosomanalyse, derfor den må tas tidligst mulig :)

Rekvisisjonen kom vel med brevet? Og svaret får du på timen, det tar lang tid å utføre kromosomanalyse, derfor den må tas tidligst mulig :)

Takk for hjelpen! :-) Ja, har rekvisisjon og løper til laboratorium i morgen, mens mannen min tar den på mandag. Håper det er tidlig nok - vi hadde ikke mulighet før det...

Kampen om denne runden er nok tapt. Blødningene har blitt sterkere nå. Kun 10 dpo, blødd 8 dager jevnt.

Mest sannsynlig spray om 3 uker med sprøyter, uttak cirka uke 49 og neste mulige IKM uke 51.

Kampen om denne runden er nok tapt. Blødningene har blitt sterkere nå. Kun 10 dpo, blødd 8 dager jevnt.

Mest sannsynlig spray om 3 uker med sprøyter, uttak cirka uke 49 og neste mulige IKM uke 51.
Huffda... :love022 Det var veldig leit! :( Men krysser fingrene for neste runde! :angel10 Det går nok fort til uke 49! ;-)

Så leit :( da får vi iallefall ca likt løp vi to sånn at vi kan heie på hverandre :)

Heier på alle dere, jenter! :Heartbigred
Det er supertøff prosess vi er i eller skal gjennom... Det er derfor viktig å være snille med oss selv og gjøre noe hyggelig en gang iblant bare for oss selv! :Heartblue Til slutt får alle det til, bare håper ikke det må ta for lang tid...

Nå har jeg vært på laboratoriet og blodprøven er tatt. Men de sender den først på mandag... Mannen skal ta sin også på mandag (jeg kan ikke den dagen), så de blir sendt sammen. Skrev til Porsgrunn og de sier at svarene er mest sannsynlig klare til konsultasjonen. :-) Visste ikke at det tar SÅ lang tid med kromosomprøver...

Bekreftet at vi starter rett på med spray denne syklusen. Bare finne ut når denne syklusen startet/starter.

Bekreftet at vi starter rett på med spray denne syklusen. Bare finne ut når denne syklusen startet/starter.
Masse lykke til! :angelic:

Hos meg kommer EL senere enn antatt i denne syklusen... Vi satser ikke noe særlig på en vanlig måte, men bruker EL for å finne ut når tanta kommer, og hater når syklusene er lengre enn de pleier... :mad:

God morgen!

Gaaahh, syklus blir enda lengre, minst 35 og ikke 33 dager, som det pleier. Skjønner ikke! :shifty:

Fikk mens først i går, etter flere dager med spotting, det er innenfor i forhold til sprøytestart på torsdag det? Er det ikke tre-fire dager før man bør ha fått det?

Fikk mens først i går, etter flere dager med spotting, det er innenfor i forhold til sprøytestart på torsdag det? Er det ikke tre-fire dager før man bør ha fått det?
Man bør ha startet blødning innen sprøytestart :)

God ettermiddag! :)

Da har mannen også tatt kromosomprøven sin. :) Har fått melding fra Porsgrunn om at mest sannsynlig er resultatene klare til timen i januar. Ellers føler jeg at tiden går supersakte... :-/ Og i tillegg er det sirkus med syklusen min... :dontknow Hvis jeg endelig får positiv EL-test i morgen, så er EL trolig på onsdag, og det betyr en syklus på 37 dager - noe jeg ikke har hatt på leeeenge... :shifty:

Last edited by a moderator:
Back
Topp