Sola1991
Glad i forumet
Hei! Jeg og samboer har prøvd i 1,5 år eller noe. Og har i dag hatt en god samtale med gunekolog om veien videre. Jeg er ferdig utredet, og de skal fjerne en polypp i livmoren. Men mens jeg venter på henvisning til å fjerne den skal vi bli satt på venteliste for veien videre. Og gynekologen ville at jeg og samboer skulle snakke om hvilken klinikk vi ønsket å bli henvist til. Porsgrunn eller rikshospitalet er det nærmeste for meg.
Hva for erfaringer har dere? Hvor lang tid tok det fra henvisning, til samtale og evt "behandling"?
Dette er første barnet vi prøver på og aldri vært igjennom noe slik som dette.
Jeg vet jo ikke hva for behandling de ønsker at jeg skal igjennom, men jeg tenker litt på ifht utgifter. Er det sann at helfo dekker medisiner opp til 16000? Må man betale selv og så får tilbake pengene?
Jeg har så mange spørsmål
takk for svar!
Hva for erfaringer har dere? Hvor lang tid tok det fra henvisning, til samtale og evt "behandling"?
Dette er første barnet vi prøver på og aldri vært igjennom noe slik som dette.
Jeg vet jo ikke hva for behandling de ønsker at jeg skal igjennom, men jeg tenker litt på ifht utgifter. Er det sann at helfo dekker medisiner opp til 16000? Må man betale selv og så får tilbake pengene?
Jeg har så mange spørsmål
takk for svar!

nå ble jeg litt klokere. Ja, jeg så det akkurat så la faktisk inn et innlegg på Porsgrunn siden. Jeg heller litt mot Porsgrunn. Selvom det tar 1 time og 30minutter lenger tid å kjøre