Poof....

PetCoke

Betatt av forumet
Borte

Huff, så kjip situasjon! Nå vet ikke jeg om han har noen grunn til å tro dette (ikke for å insinuere at du har gjort noe altså!), men han må jo kunne begrunne disse mistankene med mer enn bare en magefølelse? Du skriver at han sier han alltid må tro det verste - betyr det at han har trodd dette tidligere, at han er sjalu på generell basis? Det å sjekke sms-ene dine og logge seg på facebookkontoen din er jo å dra det ganske langt, spør du meg, og hadde det vært min mann skulle han hatt en ganske god grunn til mistanke før han fikk tilgang til det!
Bra at du tar initiativ til å prate med ham om det da, håper dere får snakket ut og at han innser at "beskyldningen" er grunnløs! Lykke til:)

Dette virker jo veldig rart hvis han ikke har noen grunn til å være mistenksom. Er han veldig usikker på seg selv? I så fall er det beste du kan gjøre å gi ham bekreftelser på hvor viktig han er for deg, men samtidig være klar på at du ikke godtar å bli sjekket opp hele tiden, hvis han ikke har noen knagg å henge anklagene på. Det er ikke sunt for noe forhold om den ene parten skal gå og være mistenksom og sjekke ut mobil og mail for alt og ingenting, uansett hvor mye den andre aksepterer dette. Det å hele tiden bli mistrodd når man ikke har gjort noe galt er veldig belastende.

hmm snodig! kanskje d e han som e utro då siden han grubble slik og du har bevsit for han på pc og tlf at du isje har vært utro ?

lykke t jaffal og håpe på d beste :)

Hvis man selv har noe å skjule, så er det lett å tro at andre skjuler det samme. 

PetCoke skrev:
Vi hadde en prat på Søndag natt, som begynte med at han ville se SMS`en jeg fikk (dette var i halv 12 tiden på kvelden). Jeg sa som sant var, at jeg hadde avlevert strømmen, og fikk SMS tilbake med bekreftelse. Viste han mobil!

Og det kom da fra han etter litt snakk, at han hadde en dårlig følelse, og han sa det aldri rett ut men jeg skjønte jo at han mente at han trodde jeg hadde vært/var utro.. Har merket at han har sjekket mobilen min inni mellom og spurte også om passordet på FB, som han fikk.
Jeg prøvde å berolige han, og følte egentlig vi fikk snakket ut! 
Det heile endte med makeup-sex  trodde jeg...

Men neida, han har vært rar heile uka. Ikke hatt så mye tid sammen, men den tiden vi har vært sammen har liksom vært heilt håpløs. Jeg merker det er noe han grubler på, men han sier ingenting! Jeg har prøvd å være som normalt, men nå har det gått 4 dager. 
Så i dag skreiv jeg mld, at jeg merket godt noe var galt og at vi fikk ta en prat i kveld. Han er på jobb til 23. Fikk ikke noe svar, og traff han like etter. Han så så vidt på meg, bare sa han måtte gå og sa hade til ungene...

Gruer meg til  i kveld, selv om jeg vet jeg ikke har noe å uroe meg for. Hvorfor skal han alltid (som han sa selv) få en dårlig følelse og tro det verste..... FUCK!!!

På hvilket grunnlag kan han oppføre seg slik og tro det?
Jeg hadde blitt sint og sur vist mannen min oppførte seg slik!

Back
Topp