Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde en prat på Søndag natt, som begynte med at han ville se SMS`en jeg fikk (dette var i halv 12 tiden på kvelden). Jeg sa som sant var, at jeg hadde avlevert strømmen, og fikk SMS tilbake med bekreftelse. Viste han mobil!PetCoke skrev:
Og det kom da fra han etter litt snakk, at han hadde en dårlig følelse, og han sa det aldri rett ut men jeg skjønte jo at han mente at han trodde jeg hadde vært/var utro.. Har merket at han har sjekket mobilen min inni mellom og spurte også om passordet på FB, som han fikk.
Jeg prøvde å berolige han, og følte egentlig vi fikk snakket ut!
Det heile endte med makeup-sextrodde jeg...
Men neida, han har vært rar heile uka. Ikke hatt så mye tid sammen, men den tiden vi har vært sammen har liksom vært heilt håpløs. Jeg merker det er noe han grubler på, men han sier ingenting! Jeg har prøvd å være som normalt, men nå har det gått 4 dager.
Så i dag skreiv jeg mld, at jeg merket godt noe var galt og at vi fikk ta en prat i kveld. Han er på jobb til 23. Fikk ikke noe svar, og traff han like etter. Han så så vidt på meg, bare sa han måtte gå og sa hade til ungene...
Gruer meg til i kveld, selv om jeg vet jeg ikke har noe å uroe meg for. Hvorfor skal han alltid (som han sa selv) få en dårlig følelse og tro det verste..... FUCK!!!