Pollenallergikere

Phida

Blir kjent med forumet
Augustlykke 2015
noen som har begynt å slite med dette ? Jeg føler jeg er mer tett enn det jeg pleier å være. Noen som vet om det er greit å ta allergipiller som vanlig?

Det kom allerede for noen uker siden. Føler at jeg reagerer sterkere enn vanlig, men det er nok pga at slimhinnene er mer sensitive nå når man er gravid! Nyser hele tiden så det er slitsomt for livmoren ;) lurer også på allergipiller når man er gravid?! Vet at det et visse man ikke skal ta ihvertfall!

Allergien begynnte i januar hos meg. Tror dere må snakke med lege om dere kan ta allergimed eller ikke. Eg måtte ihvertfall det,da det på mine står at eg ikke skal ta dei ved graviditet

Huff ja, syntes allergien virker verre nå.. :( Kjenner det kraftig til tider allerede..
Jeg fikk resept på Loratadin sist, men du må nok snakke med legen din om det :) Eneste er at jeg ikke husker om jeg tok de når jeg var gravid, eller om det var når jeg ammet... hehe... Så jeg må til legen selv for å få utskrevet ny resept :)

Jeg bruker til vanlig telfast 180mg for pollenallergien. Eneste som funker, tar ingenting nå ettersom jeg ikke kan ta de når jeg er gravid, men vet at det finnes noen som skal være trygge.

Håper jeg slipper unna og venter med medisiner til det evt blir ille. Sliter sykt med det ellers, så det blir en spennende vår og sommer!

Back
Topp