Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker dette er fint eller bare dokumentasjon på studieplassDet stod i mailen jeg fikk med info om studiet at jeg trengte attest, så jeg printet ut og gulet den delen. La ved et skjema jeg fant på nett og kopi av passet.
Tenker du bare kan kontakte administrasjonen på skolenTusen takk for svar! Men problemet er vel at jeg ikke får noe velkomst mail/papir i år, siden jeg fikk det i fjor før permisjonen. Kan sikkert ikke levere 1år gammel dokumentasjon. Men får gå innom studiestedet mitt å be om utskrift da!![]()
De fikser fort en bekreftelse fra høgskolen til degTusen takk for svar! Men problemet er vel at jeg ikke får noe velkomst mail/papir i år, siden jeg fikk det i fjor før permisjonen. Kan sikkert ikke levere 1år gammel dokumentasjon. Men får gå innom studiestedet mitt å be om utskrift da!![]()
Ja mulig det. Jeg ville bare være ekstra sikker jegTenker dette er fint eller bare dokumentasjon på studieplass![]()
Ja jeg tenkte bare hvis ts ikke hadde fått et slikt brevJa mulig det. Jeg ville bare være ekstra sikker jeg![]()
Da jeg gikk sykepleien varte attesten alle tre årene. Ettersom jeg hadde et års pause måtte jeg ha ny siste året bare. Så kanskje du ikke trenger å levere ny?Tusen takk for svar! Men problemet er vel at jeg ikke får noe velkomst mail/papir i år, siden jeg fikk det i fjor før permisjonen. Kan sikkert ikke levere 1år gammel dokumentasjon. Men får gå innom studiestedet mitt å be om utskrift da!![]()
Tok permisjon etter to uker av første året, så har ikke levert endaDa jeg gikk sykepleien varte attesten alle tre årene. Ettersom jeg hadde et års pause måtte jeg ha ny siste året bare. Så kanskje du ikke trenger å levere ny?
Åja da såTok permisjon etter to uker av første året, så har ikke levert enda![]()
Samme her, den må være levert før praksisen starter.Åja da såhvis ikke du har papirer på det, bør det ikke være så vanskelig å få tak i det. Og for oss var det ikke så stress at vi måtte ha det klart til skolestart. Tidsfristen var gjerne litt før vi skulle ut i praksis eller noe.