*Pokker* Oppdatert lenger nede i tråden;o)

Hei alle dere her inn[:)]
Jeg er helt ny her inne så vet ikke om jeg skriver inn på rett side engang...[;)]
men har alle dere her inn prøvd i mere enn 1 år? vi har bare prøvd i 8 mnd, men begynner allerede å bli litt utålmodig...
Noen råd, eller bør jeg bare la det ligg enn så lenge? 
 
    uffda.. Ja, ikke nåkka arti å gå å vente.. har nok sjøl ei ventetid foran mæ nu så vi får vente i lag [&:]
 
ORIGINAL: lagopusmutus

Hei alle dere her inn[:)]
Jeg er helt ny her inne så vet ikke om jeg skriver inn på rett side engang...[;)]
men har alle dere her inn prøvd i mere enn 1 år? vi har bare prøvd i 8 mnd, men begynner allerede å bli litt utålmodig...
Noen råd, eller bør jeg bare la det ligg enn så lenge? 

 
Alle her inne har prøvd over 1 år ja.. Men på Før svangerskapet er alle prøverne samlet, enten det har prøvd 1 periode eller 17 pp.. [:)]
8 mnd er i grunnen helt vanlig prøvetid, men forstår godt du er utålmodig. Men man får vanligvis ikke utredning før man han prøvd i 1 år. Å det er i grunnen OK å vente til da, i og med at 90 % eller noe klarer å få barn innen 1 år. Så går "plassene" til de som har prøvd i over et år. Viss ikke er det ikke rart det er lang ventetid.
 
Men ønsker deg lykke til! Håper spiren sitter snart! [:)]
 
ORIGINAL: Angelicka23

Men funker det om jeg har PCOS tror du?

 
Heisann Angelicka23[:)]
Så bra at du har ordnet deg både akupunktur time og time på Hausken. Håper du får hjelp fort !! Når det gjelder akupunktur og pcos så er det veldig bra !! Både jeg og ei venninne av meg har pco(s) og går til samme akupunktør. Venninnen min har hatt veldig ustabilse sykluser og fikk derfor noe hormoner av legen. Hun følte seg ikke komfortabel med disse da hun følte at hun fikk endret personlighet. Så hun sluttet med disse og begynte med akupunktur. Gjett hva jeg fikk vite på lørdag: hun er nå gravid[:D] Var helt overbevist om at akupunkturen hadde hjulpet henne !!
Jeg er også mer og mer overbevist for hver gang jeg har vært der. Når en har pcos så har man ofte vannansamlinger i kroppen (også i eggstokkene) og dagene etter nålene har jeg fått ut masse vann !!
Leste du forresten den brosjyren om pcos ?? http://www.organon.no/authfiles/images/267_188063.pdf
Jeg har nå begynt å trimme, prøve å unngå sukker og karbohydrater. Oiiii... ble langt dette[:-]
 
Oi!! Tusen takk for tips!! Skal begynne å trene mye jeg og nå, når bare eksamenene mine er over. Skal bli deilig å få satt i gang skikkelig!
Skal bli spennende dette, med både utredning i vente og akupunktur. Håper det hjelper på meg altså[:)] 
 
masse lykke til , håper dere får god hjelp
 
ORIGINAL: Angelicka23

Oi!! Tusen takk for tips!! Skal begynne å trene mye jeg og nå, når bare eksamenene mine er over. Skal bli deilig å få satt i gang skikkelig!
Skal bli spennende dette, med både utredning i vente og akupunktur. Håper det hjelper på meg altså[:)] 


Min akupunktør har også sagt at eksamenslesing er noe av det værste en kan utsette kroppen for...[&o] Blir mye i ro sitting og mye bruk av hodet noe som visstnok gjør at kroppen samler opp bl.a veske som er lite gunstig, spesielt når en har pco(s). Jeg er også inne i en intens eksamensperiode, men prøver så godt jeg kan å gå litt hver dag. Har kjøpt meg skritteller som er ganske motiverende faktisk[:)] Lykke til med eksamener, akupunktur og utredning. Kanskje vi begge får det til når eksamensperioden er over og vi endelig kan puste ut, krysser fingrene for det
 
Hehehe, jeg fikk kjeft jeg og, for at jeg satt for mye i ro og leste[8D]
 
Skritteller er nok ikke så dumt nei!!!
 
ORIGINAL: Angelicka23

Men funker det om jeg har PCOS tror du?

 
Heisann Angelicka23[:)]
Så bra at du har ordnet deg både akupunktur time og time på Hausken. Håper du får hjelp fort !! Når det gjelder akupunktur og pcos så er det veldig bra !! Både jeg og ei venninne av meg har pco(s) og går til samme akupunktør. Venninnen min har hatt veldig ustabilse sykluser og fikk derfor noe hormoner av legen. Hun følte seg ikke komfortabel med disse da hun følte at hun fikk endret personlighet. Så hun sluttet med disse og begynte med akupunktur. Gjett hva jeg fikk vite på lørdag: hun er nå gravid[:D] Var helt overbevist om at akupunkturen hadde hjulpet henne !!
Jeg er også mer og mer overbevist for hver gang jeg har vært der. Når en har pcos så har man ofte vannansamlinger i kroppen (også i eggstokkene) og dagene etter nålene har jeg fått ut masse vann !!
Leste du forresten den brosjyren om pcos ?? http://www.organon.no/authfiles/images/267_188063.pdf
Jeg har nå begynt å trimme, prøve å unngå sukker og karbohydrater. Oiiii... ble langt dette[:-]

Hei :)
Hvor lenge gikk venninnen din til akupunktur før hun ble gravid?
 
Back
Topp