*Pokker* Oppdatert lenger nede i tråden;o)

Angelicka

Forumet er livet
Ringte sykehuset for å høre hvor langt de var kommet med å finne time til utredningen min, og fikk til svar at det antageligvis ikke blir før til høsten[:'(]
Er på dag 63 i dag uten tegn til TR.. Dette har kan visst ta myyyyye lengre tid enn hva jeg først trodde det skulle ta!!!
Var visst like greit at jeg flyttet inn hit[&o]
 
[:'(]
 
Å vente på time til utredning er noe dritt!
 
Jeg går til akupunktur, men vet jo ikkje om det er noe vits i.. Dersom mannens celler ikke svømmer eller er svært få, eller dersom jeg ikke har EL f.eks..
Nåvell, får bare fortsette i troen.. [:)]
 
God klem!
 
Nå begynner jeg å lure på om jeg skal kaste meg på akupunkturbølgen jeg og altså!
 
Anbefaler det på det sterkeste! Utroolig stor forkjell på syklusene mine etter jeg begynte med det. Merker EL kjempetydelig, er ikke til å ta feil av. Både smerter å EL slim.
 
Så bare hiv deg med. Også for å få regelmessige sykluser er akupunktur bra [:)]
 
Men funker det om jeg har PCOS tror du?
 
ORIGINAL: Angelicka23

Men funker det om jeg har PCOS tror du?

 
Det vet jeg ikke, men tror nok det likevel har en positiv effekt.. Går jo an å spørre dem om det før du evt begynner. [:)]
 
Huff, til høsten det kan jo bety mange måneder!!
Vet hvordan det er med laaange ureglmessige sykluser[&:] Frustrerende!
Godklem M
 
Da hadde jeg bestilt meg akupunkturtime gitt! Skal allerede i over morgen[:)]
 
 
Ja, det er nok ikke dumt! Han hadde visst hatt pasienter med PCOS før, så det er jo veldig lovende[:)] Tok 350 kr timen, er det det som er det normale? Ikke så aller verst synes jeg da[;)] 
Må liksom gjøre noe nå, orker ikke denne ventingen[:'(]
 
Jeg skal til Oslo for å ta eksamen om ett par uker, og ringte Volvat i dag. 1150 kroner for undersøkelse osv, så lenge jeg tok med papirene på de blodprøvene som var tatt og sånn. Men hvordan fungerer dette? Hva gjør de på denne undersøkelsen? Er det noen plass som er billigere, eller er dette det normale?
Med min tålmodighet kan jeg ikke vente til høsten altså[8D]
 
ORIGINAL: Angelicka23

Jeg skal til Oslo for å ta eksamen om ett par uker, og ringte Volvat i dag. 1150 kroner for undersøkelse osv, så lenge jeg tok med papirene på de blodprøvene som var tatt og sånn. Men hvordan fungerer dette? Hva gjør de på denne undersøkelsen? Er det noen plass som er billigere, eller er dette det normale?
Med min tålmodighet kan jeg ikke vente til høsten altså[8D]

 
jeg fikk null hjelp fra volvat,enda jeg da hadde prøvd i over ett år.. absolutt ikke verdt pengene.. han sa at jeg sikkert kom til å bli gravid hvis jeg tok det med ro[:'(] viste seg jo at jeg ikke hadde hatt EL på flere mnd til slutt da-men det fikk jeg først vite når jeg fikk henvisning til GU her i SKi hvor jeg bor av fastlegen min.. hun var kjempe flink,og tok meg på alvor.. en måned etter timen der ble jeg gravid gitt[:)] og det kostet meg 200kr..
 
men mulig de er flinkere på å ta PCOS pasienter mer alvorlig? Håper det[:)]
 
Ja, nå har jeg jo resultatet av blodprøvene med meg og da, så kanskje det hjelper litt med å få eventuelle medisiner osv. Men skal høre med Aleris i morgen og da. Høre litt rundt tenker jeg meg!
 
Lykke til med akupunktur timen i morgen, jeg holder på med akupunktur også, litt rimligere enn din 300 kr, men det er nok vanlig pris rundt 300-350 kr tror jeg.
Det var lang ventetid for å bli utredet, det var synd.
 
Jippi! Fant ut at det var mulig å få time i Haugesund i begynnelsen av juni på Klinikk Hausken[:)] De virket kjempekoselige ut, og jeg får da full utredning. Greiere å gå her i Haugesund, enn Oslo, + at det var billigere og[:D]
 
For en herlig historie Destiny[:D] Er så godt å høre om de som har strevd lenge, og plutselig klaffer det[;)]
 
ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Angelicka23

For en herlig historie Destiny[:D] Er så godt å høre om de som har strevd lenge, og plutselig klaffer det[;)]


Må jo muntre dere opp litt[:D]
Men stå på ditt, og kjemp deg igjennom det bedritne systemet altså, er sååå verdt det!
Hadde det vært opp til fastlegen min hadde jeg vært her inne enda, og kanskje han hadde sendt en henvisning til utredning i Mai/Juni[:@]

 
Ja, er kjempeglad for at jeg har bestemt meg for å gå privat nå altså!!!
 
Vet ikke hva alt blir på, men 1000 kroner for første time med UL, blodprøver osv[:)]
 
Hm.. Men da beror det vel på om Hausken har avtale med det offentlige da med andre ord?
 
Ja, gleder meg masse nå! Men skal teste på dag 70 da, om ikke TR har dukket opp. Kan jo være[8D] Er på dag 64 i dag[8|]
 
Back
Topp