Pokemon GO

Jeg har ikke hart problemer i det hele tatt med innlogging.

Jeg måtte installere den på nytt, da funket det

Jeg har endelig fått sendt dere gaver. Fikk gave på hvert eneste snurr i dag, og sendte av gårde gaver fortløpende! [emoji1303][emoji1303] Såååå dårlig samvittighet for at jeg har åpnet massevis av gaver fra dere, men ikke hatt noen å sende tilbake...

Åja [emoji85] Blir så ivrig jeg :p

Knegg! Ivrig jeg også altså, men jeg har ikke fått spilt så mye i det siste. Den ungen sover jo faen ikke på dagtid lenger!!

Jeg er bare på 1/8 på denne nye, og 5/8 på den forrige... [emoji85]

Hihi. Jeg er ferdig med den første, men det tok sin tid det også altså ...

Nå skulle jeg ønske det var bedre vær. Har fått i oppgave å klekke egg. Men ute blåser det og regner.

Er nå vi skulle hatt en brøkdel av finværet vi hadde i vår/sommer.

Kjekt å klekke egg da :) jeg må innrømme jeg jukser litt for å bli kvitt egg. Er 40 sone et stykke før bhg så da setter jeg på spillet og lar mobilen bare stå og gå til jeg har levert eller henta i bhg. Fått fjerna noen 2 km egg på det.

Bare så det er sagt så ligger mobilen stille i setet mens det pågår. Ser ikke på skjermen.

Kjekt å klekke egg da :) jeg må innrømme jeg jukser litt for å bli kvitt egg. Er 40 sone et stykke før bhg så da setter jeg på spillet og lar mobilen bare stå og gå til jeg har levert eller henta i bhg. Fått fjerna noen 2 km egg på det.

Bare så det er sagt så ligger mobilen stille i setet mens det pågår. Ser ikke på skjermen.

Akkurat det kan jeg gjøre også, ved levering på treninger osv.

Back
Topp