Pokemon GO

hvorfor må man gi potion til pokemon man har klekket??? var ikke sånn før?
 
Fikk endelig tak i pinsir i dag :)
 
Jeg holder på å tørne, for de forbanna eggene er og blir søkk vekk.
 
Men jeg er jo både i parker og solskinn og what not. Ikke sett en eneste enn siden den eventen.
Dem dukker opp med ujevne mellomrom her ihvertfall. Samme med drowzee og abra. En periode når jeg hadde quest med dem var de søkk borte.
 
Dem dukker opp med ujevne mellomrom her ihvertfall. Samme med drowzee og abra. En periode når jeg hadde quest med dem var de søkk borte.

Ja, jeg tror jaggu de er vanskelige på pur F. Bare fordi jeg skal ha dem, så er de ikke der. Samme med føkkings Dritto. Får han ganske jevnt og trutt, men ikke når jeg har i oppdrag å finne han!
 
Ja, jeg tror jaggu de er vanskelige på pur F. Bare fordi jeg skal ha dem, så er de ikke der. Samme med føkkings Dritto. Får han ganske jevnt og trutt, men ikke når jeg har i oppdrag å finne han!
Fått det oppdraget igjen du å ja:p
 
Fanget noen spennende pokemon i det siste?
 
Jeg sluttet. :( Ikke fordi jeg ville, men det ble bare tull å skulle se etter pokemon på tur med hund og vogn. Bare med vogn hadde nok gått fint. De første ukene tenkte jeg på spillet hver gang jeg gikk tur, men nå har jeg faktisk lagt om ruta slik at jeg ikke går bare der det er stops. :p Fint om dere nevner her om det er event-pikachuer eller lignende. Har veldig lyst til å begynne igjen når det passer bedre.
 
Back
Topp