Pokemon Go

Irriterende! Fikk opp varsel om raid her, men vi skal bort nå [emoji17]
4e5be4566813628cb6c6b28799c00fdf.png

Jøsses, en av de jeg satte på gym i går står der fremdeles :)

Hva er forresten dette raid dere snakker om?

Man får mulighet til å kjempe mot én kjempesterk pokemon, og etterpå får man mulighet til å fange den. Kan være vanlige, sjeldne og legendariske pokemon (som ikke er tilgjengelige i spillet alt). Men man får fange den med normal cp da. :) så får man andre belønninger da.

Lurer veldig på hvor stor den raid-radiusen er!
Vel. Jeg står hjemme og vet at det om et kvarter er raid på gymmen ca en km herfra. Jeg kan ikke se den. (men når figuren min forvirret seg bort til naboen i natt så jeg den i horisonten)

Ingen raid i nærheten sier pogo.

Jeg så det når vi handla. Men med 3% strøm kunne jeg ikke henge rundt i tre kvarter og vente på den...

Fortell fortell [emoji4]
(Om raid)
Rakk to raid i dag! Et med raidpasset fra i går, et med raidpasset fra i dag. Møtte opp på gymmen like før timeren gikk ut. Man kan velge mellom privat gruppe eller at spillet dedikerer deg til en gruppe. Vi valgte sistnevnte da kun jeg og mannen var på tur og vi ikke ønsket å møte en 26000 CP Venosaur alene :rolleyes:

Kjemper som når du kjemper på en vanlig gym bortsett fra at her er det bare en Pokemon og den er kjempesterk. Er du heldig er det en stor gruppe som står der sammen med deg. Kan være lurt å sjekke raid på nearby for å se hvor vanskelig raidet kommer til å bli. Vi prøvde en på level 1 - det var en 1100 CP Magicarp. Level 4 var 26000 CP Venosaur. Ville ikke tatt den med to stykker! Etter å ha bekjempet Pokemonet får du en rekke belønninger. Jeg fikk blant annet to technical machines som kan brukes til å bytte fast attack på Pokemon jeg allerede har. Til slutt får du forsøke å fange Pokemon av samme type som den du kjempet mot, dog med en mer normal CP. Du får et begrenset antall kast med spesielle baller, men kan bruke raspberries. Venosaur stakk av fra meg :(

Kjedelig. Sett mange raid, men er alltid rett før vi skal gå...

Da fikk jeg prøvd meg på raid her i nabolaget. Var lv 1 raid og ble nesten antiklimaks for var lett å ta (vi var 3stk) hehe... Var en quialarva.

Da ble pokemonen min slått ut av gymmen etter rundt 27-28 timer.
Fikk 50 mynter :)
50 er visst max utbetaling pr dag, så reelt er det ikke noe mer å tjene på at den er mer enn drøyt 8 timer siden det et 1 pr 10 minuttet. Så 500 minutter så får en max utbetaling. Jeg har fått hjem et par uten å få betalt idag fordi døgnet åpenbart ikke følger norsk døgn og var samme døgn som de jeg fikk hjem i går kveld og fikk 50 tilsammen på dem

Vil tippe det blir i hovedstaden i første omgang da. Håper det blir arrangert raids jevnt over da, for det er jammen urettferdig om ikke alle som spiller passe jevnt skal ha sjangs til være med.
Er raid klart på pokegymmen 300 meter oppe i veien her [emoji16]
Men jeg er laaangt unna lvl 35 [emoji20]

Ja jeg så plutselig det. Men er bare halvveis på lvl 24 [emoji13]
Ahh, kjipt da. Det er mulig de senker den enda mer om ikke så lenge, men legge inn fokus på xp fremover? Raid er sikkert gøy, jeg har tenkt å se om jeg klarer å så med eldstemann på det på mandag eller onsdag når jeg har ham hjemme "alene" med meg og lillemor. (Det har jeg fredag også men da har mannen bursdag så da må vi ordne kake og vaske hus om jeg ikke har fått tatt huset i løpet av uka hvilket jo er planen men neppe gjennomført :P) Det ville han nok like, men jeg ser at.... DA hadde det vært gøy om han hadde egen mobil/spiller.... (men han hadde ikke vært over level 25 da, så mye har han ikke fått spille)

Har spilt tre raid i dag :p en magicarp,null problem, men tenkte jeg skulle utvikle den og få en bedre gyrados enn jeg har :p en utviklet totodile, husker ikke hva den hete. Siste var alt for sterklevel 4 med rhydon, og bare en annen som deltok. Har tydeligvis ikke så mange gode vann eller gresspokemon, så det gikk dårlig. Prøvde et par ganger før jeg ble fri for strøm.

Ahh, kjipt da. Det er mulig de senker den enda mer om ikke så lenge, men legge inn fokus på xp fremover? Raid er sikkert gøy, jeg har tenkt å se om jeg klarer å så med eldstemann på det på mandag eller onsdag når jeg har ham hjemme "alene" med meg og lillemor. (Det har jeg fredag også men da har mannen bursdag så da må vi ordne kake og vaske hus om jeg ikke har fått tatt huset i løpet av uka hvilket jo er planen men neppe gjennomført :P) Det ville han nok like, men jeg ser at.... DA hadde det vært gøy om han hadde egen mobil/spiller.... (men han hadde ikke vært over level 25 da, så mye har han ikke fått spille)
Ja må nok ha fokus på xp fremover. Og da må jeg ha pokeballer... Får knapt en ball på pokestop om dagen, og det er så irriterende [emoji49]

Back
Topp