Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som "utvalgte" gymmer = alle [emoji6]Lurer veldig på hvor stor den raid-radiusen er!
Jøsses, en av de jeg satte på gym i går står der fremdeles
Hva er forresten dette raid dere snakker om?
Ser ut som "utvalgte" gymmer = alle [emoji6]![]()
Vel. Jeg står hjemme og vet at det om et kvarter er raid på gymmen ca en km herfra. Jeg kan ikke se den. (men når figuren min forvirret seg bort til naboen i natt så jeg den i horisonten)Lurer veldig på hvor stor den raid-radiusen er!
Rakk to raid i dag! Et med raidpasset fra i går, et med raidpasset fra i dag. Møtte opp på gymmen like før timeren gikk ut. Man kan velge mellom privat gruppe eller at spillet dedikerer deg til en gruppe. Vi valgte sistnevnte da kun jeg og mannen var på tur og vi ikke ønsket å møte en 26000 CP Venosaur aleneFortell fortell [emoji4]
(Om raid)
Åja, så man får coins automatisk etter at Pokémon er slått ut? [emoji5]Da ble pokemonen min slått ut av gymmen etter rundt 27-28 timer.
Fikk 50 mynter![]()
JeppÅja, så man får coins automatisk etter at Pokémon er slått ut? [emoji5]
Leita etter det [emoji14] vet du hvor lenge Pokémon må stå for å få 1 coin?Jepp
Og man kan ikke hente underveis som tidligere
50 er visst max utbetaling pr dag, så reelt er det ikke noe mer å tjene på at den er mer enn drøyt 8 timer siden det et 1 pr 10 minuttet. Så 500 minutter så får en max utbetaling. Jeg har fått hjem et par uten å få betalt idag fordi døgnet åpenbart ikke følger norsk døgn og var samme døgn som de jeg fikk hjem i går kveld og fikk 50 tilsammen på demDa ble pokemonen min slått ut av gymmen etter rundt 27-28 timer.
Fikk 50 mynter![]()
10 minutterLeita etter det [emoji14] vet du hvor lenge Pokémon må stå for å få 1 coin?
Er raid klart på pokegymmen 300 meter oppe i veien her [emoji16]Vil tippe det blir i hovedstaden i første omgang da. Håper det blir arrangert raids jevnt over da, for det er jammen urettferdig om ikke alle som spiller passe jevnt skal ha sjangs til være med.
Det er 25 nå.Er raid klart på pokegymmen 300 meter oppe i veien her [emoji16]
Men jeg er laaangt unna lvl 35 [emoji20]
Ja jeg så plutselig det. Men er bare halvveis på lvl 24 [emoji13]Det er 25 nå.
Grensa altså
Ahh, kjipt da. Det er mulig de senker den enda mer om ikke så lenge, men legge inn fokus på xp fremover? Raid er sikkert gøy, jeg har tenkt å se om jeg klarer å så med eldstemann på det på mandag eller onsdag når jeg har ham hjemme "alene" med meg og lillemor. (Det har jeg fredag også men da har mannen bursdag så da må vi ordne kake og vaske hus om jeg ikke har fått tatt huset i løpet av uka hvilket jo er planen men neppe gjennomførtJa jeg så plutselig det. Men er bare halvveis på lvl 24 [emoji13]
Ja må nok ha fokus på xp fremover. Og da må jeg ha pokeballer... Får knapt en ball på pokestop om dagen, og det er så irriterende [emoji49]Ahh, kjipt da. Det er mulig de senker den enda mer om ikke så lenge, men legge inn fokus på xp fremover? Raid er sikkert gøy, jeg har tenkt å se om jeg klarer å så med eldstemann på det på mandag eller onsdag når jeg har ham hjemme "alene" med meg og lillemor. (Det har jeg fredag også men da har mannen bursdag så da må vi ordne kake og vaske hus om jeg ikke har fått tatt huset i løpet av uka hvilket jo er planen men neppe gjennomført) Det ville han nok like, men jeg ser at.... DA hadde det vært gøy om han hadde egen mobil/spiller.... (men han hadde ikke vært over level 25 da, så mye har han ikke fått spille)