Vi holder fremdeles gymmen jeg tok i går [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er i første omgang testing på utvalgte gym for dem over level 35.Fått inn 2 i gymsatte inn i går kveld[emoji108] Nå venter jeg bare til det kommer en Raid her[emoji1] Gleder meg til å få testet det ut[emoji106]
Spent. De to jeg satte inn i morges står fortsatt. Den ene så jeg til på vei hjem. Den var alene enda. Har ikke ungene med sommerferie stått opp?13 coins fra Dragonite! Ser ut til at vi får en per time vi står på gymmen.
Så er samme hvilken type bær? Så bra!Satte inn en pokemon selv nå, og matet litt bær til dem som stod der fra før. Greit at man nå har funnet et bruksområde for nanab berries da [emoji23]
Men jeg klarte ikke å trene på gymmen, går ikke det ann mer? Åtteåringen ble skuffet, hun hadde jo lyst til å sloss, men den som var her var jo alt vårt lag sitt.
Så det er ikke permanent lv 35? For det virket dritkjipt å vente til da! Jeg er rett under, men tar jo tid å komme opp..Det er i første omgang testing på utvalgte gym for dem over level 35.
Ikke permanent nei. Det skal senkes etterhvert men greit å teste med en begrenset gruppe.Så det er ikke permanent lv 35? For det virket dritkjipt å vente til da! Jeg er rett under, men tar jo tid å komme opp..
Kan ikke la streaken ryke!Jeg må ut å teste de nye gymmene når snuppa våkner. Frister egentlig veldig lite da det regner her, men må ihvertfall ut å ta en pokemon og et pokestop på veien sånn at jeg får fullført 7 days
Det er forresten en god stund siden sist jeg var aktiv her inne på denne tråden og egentlig i selve spillet også. Spilte nesten ingenting under eventet som var nå nettopp.
Kult. Håper det stemmer - men litt kjedelig at det å fullføres en time for at det gir noe :/13 coins fra Dragonite! Ser ut til at vi får en per time vi står på gymmen.
Kult. Håper det stemmer - men litt kjedelig at det å fullføres en time for at det gir noe :/
Var det jeg og håpet - men har fått bekreftet at innen første timen, så kommer tilbake tomhendt :/Kan hende man får første coin når man setter inn, og så for hver fulle time etter det. Håper det i så fall, så man er garantert én.
Greit i forhold til før da, om den står et døgn får man jo mer coins enn før, og om den slås ut etter noen timer så får man jo litt uansett![]()
Var det jeg og håpet - men har fått bekreftet at innen første timen, så kommer tilbake tomhendt :/
Men er jo litt logisk det og. Ellers kunne du bare teamet opp med en av annen farge og byttet på å stå inne for å få coins![]()
Det er i første omgang testing på utvalgte gym for dem over level 35.
Gratulerer! Du får fortelle oss andre hvordan det er å være med på raid.Flaks at jeg akkurat kom på lvl 35 nå da[emoji1][emoji106]