Pokemon Go

Satte inn en pokemon selv nå, og matet litt bær til dem som stod der fra før. Greit at man nå har funnet et bruksområde for nanab berries da [emoji23]
Men jeg klarte ikke å trene på gymmen, går ikke det ann mer? Åtteåringen ble skuffet, hun hadde jo lyst til å sloss, men den som var her var jo alt vårt lag sitt.

Da har vi også fått testet ut de nye gymsene. Litt spent på å se hvordan det blir med coins de tar med når de sendes hjem [emoji14]

Fått inn 2 i gym:) satte inn i går kveld[emoji108] Nå venter jeg bare til det kommer en Raid her[emoji1] Gleder meg til å få testet det ut[emoji106]
Det er i første omgang testing på utvalgte gym for dem over level 35.

Jeg må ut å teste de nye gymmene når snuppa våkner. Frister egentlig veldig lite da det regner her, men må ihvertfall ut å ta en pokemon og et pokestop på veien sånn at jeg får fullført 7 days :D

Det er forresten en god stund siden sist jeg var aktiv her inne på denne tråden og egentlig i selve spillet også. Spilte nesten ingenting under eventet som var nå nettopp.

Satte inn en pokemon selv nå, og matet litt bær til dem som stod der fra før. Greit at man nå har funnet et bruksområde for nanab berries da [emoji23]
Men jeg klarte ikke å trene på gymmen, går ikke det ann mer? Åtteåringen ble skuffet, hun hadde jo lyst til å sloss, men den som var her var jo alt vårt lag sitt.
Så er samme hvilken type bær? Så bra!

Skal en liten tur på Ullevål Stadion etterpå.
Kanskje jeg får plassert et par stykker i gymmer [emoji4]

Så det er ikke permanent lv 35? For det virket dritkjipt å vente til da! Jeg er rett under, men tar jo tid å komme opp..
Ikke permanent nei. Det skal senkes etterhvert men greit å teste med en begrenset gruppe.

Jeg er bare level 27 og bare det å komme til 30 vil ta tid, 35 er en evighet

Jeg må ut å teste de nye gymmene når snuppa våkner. Frister egentlig veldig lite da det regner her, men må ihvertfall ut å ta en pokemon og et pokestop på veien sånn at jeg får fullført 7 days :D

Det er forresten en god stund siden sist jeg var aktiv her inne på denne tråden og egentlig i selve spillet også. Spilte nesten ingenting under eventet som var nå nettopp.
Kan ikke la streaken ryke! :p Jeg og mannen er ute nesten hver kveld. Synes det er gøy med variasjonen når det er eventer. Ellers gleder jeg meg til å teste mer på de nye gymmene. Enn så lenge virker det bra! Før lønte det seg bare å ta gymmer en gang om dagen, nå kan man for eksempel ta en på dagtid og en om kvelden. Passer bra nå som jeg er hjemme med mini.

Kult. Håper det stemmer - men litt kjedelig at det å fullføres en time for at det gir noe :/

Kan hende man får første coin når man setter inn, og så for hver fulle time etter det. Håper det i så fall, så man er garantert én. :)
Greit i forhold til før da, om den står et døgn får man jo mer coins enn før, og om den slås ut etter noen timer så får man jo litt uansett :)

Kan hende man får første coin når man setter inn, og så for hver fulle time etter det. Håper det i så fall, så man er garantert én. :)
Greit i forhold til før da, om den står et døgn får man jo mer coins enn før, og om den slås ut etter noen timer så får man jo litt uansett :)
Var det jeg og håpet - men har fått bekreftet at innen første timen, så kommer tilbake tomhendt :/

Men er jo litt logisk det og. Ellers kunne du bare teamet opp med en av annen farge og byttet på å stå inne for å få coins :)

Var det jeg og håpet - men har fått bekreftet at innen første timen, så kommer tilbake tomhendt :/

Men er jo litt logisk det og. Ellers kunne du bare teamet opp med en av annen farge og byttet på å stå inne for å få coins :)

Kunne jo vært en karantene-tid da, i alle fall på samme gym. :)

Back
Topp