Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt. Mye vanskeligere å spille Pokémon på steder der det er færre pokestop!Misunnelig på dere som har sånne innholdsrike Steder
Skjønner deg godt. Mye vanskeligere å spille Pokémon på steder der det er færre pokestop!
Gleder meg til å møte dere begge!
Gøy! Skal prøve å komme meg dit til kl 11 da [emoji39]
Da er vi avgårde noe senere enn jeg hadde tenkt, men skal gå i et greit tempo![]()
Vi står ved Hovedporten [emoji4]Aner ikke når jeg er framme, men er på banen nå. [emoji23]
Gratulerer! [emoji322]![]()
[emoji12]
Gratulerer! [emoji322]
Jippiiiiii!![]()
[emoji12]
Noen som har fått testa nyw gymmene? De er åpne nå...
Noen som har fått testa nyw gymmene? De er åpne nå...
Takk som sier i fra! Fikk mannen til å passe sovende mini sånn at jeg kunne prøveOppdaget samme akkurat nå.ser to fra mammas leilighet, men orker ikke gå i kveld. Er allerede 5 pokemon på ene, tipper det er flere som tester i kveld
![]()
Takk som sier i fra! Fikk mannen til å passe sovende mini sånn at jeg kunne prøve. Førsteinntrykket er at det nå tar lengre tid å ta ned en gym. Nærmeste hos oss hadde en Blastoise, en Spinarak med CP 49(!) og en Tyranitar. Tror jeg måtte kjempe fem runder eller noe deromkring før jeg fikk tatt den ned. Alle tre Pokemonene var tilstede i hver runde, men de fikk lavere CP for hver runde slik at de siste rundene gikk raskere. Finner ikke noen måte å cashe ut på så begynner å lure på om det ikke lenger er mulig å tjene pokecoins på gymmer. Det vil i så fall ta vekk noe av motivasjonen jeg har hatt for å kjempe... Mannen er ute for å se hvordan det er å trene på de nye gymmene, spent på resultatet der!
http://heavy.com/games/2017/06/pokemon-go-gym-update-will-still-get-collect-earn-coins-pokecoins/Oi, ja om man ikke lan få premier for å ha pokemon på gym er det jo lite vits, utenom på sånne raid.
Har fått plassert en i gymmen her [emoji4]Noen som har fått testa nyw gymmene? De er åpne nå...