Pokemon Go

Noen sunnmøeigner som vil leke på moa en dag? Ikke på.langt nær så mye å ta, men det nærmeste stedet med flere stop.

Eller, Langevåg har også
Flere stopp,men dit drar vel ingen

Greit at eventen var over, litt lei av å fange ponyta, cindaquil, shellder og growlithe, men nå var det tilbale til "birds and bugs".

117e0220924f93fabf33286e06fed4ae.png

[emoji12]

Noen som har fått testa nyw gymmene? De er åpne nå...

Oppdaget samme akkurat nå. :p ser to fra mammas leilighet, men orker ikke gå i kveld. Er allerede 5 pokemon på ene, tipper det er flere som tester i kveld :p
Takk som sier i fra! Fikk mannen til å passe sovende mini sånn at jeg kunne prøve :p. Førsteinntrykket er at det nå tar lengre tid å ta ned en gym. Nærmeste hos oss hadde en Blastoise, en Spinarak med CP 49(!) og en Tyranitar. Tror jeg måtte kjempe fem runder eller noe deromkring før jeg fikk tatt den ned. Alle tre Pokemonene var tilstede i hver runde, men de fikk lavere CP for hver runde slik at de siste rundene gikk raskere. Finner ikke noen måte å cashe ut på så begynner å lure på om det ikke lenger er mulig å tjene pokecoins på gymmer. Det vil i så fall ta vekk noe av motivasjonen jeg har hatt for å kjempe... Mannen er ute for å se hvordan det er å trene på de nye gymmene, spent på resultatet der!

Takk som sier i fra! Fikk mannen til å passe sovende mini sånn at jeg kunne prøve :p. Førsteinntrykket er at det nå tar lengre tid å ta ned en gym. Nærmeste hos oss hadde en Blastoise, en Spinarak med CP 49(!) og en Tyranitar. Tror jeg måtte kjempe fem runder eller noe deromkring før jeg fikk tatt den ned. Alle tre Pokemonene var tilstede i hver runde, men de fikk lavere CP for hver runde slik at de siste rundene gikk raskere. Finner ikke noen måte å cashe ut på så begynner å lure på om det ikke lenger er mulig å tjene pokecoins på gymmer. Det vil i så fall ta vekk noe av motivasjonen jeg har hatt for å kjempe... Mannen er ute for å se hvordan det er å trene på de nye gymmene, spent på resultatet der!

Oi, ja om man ikke lan få premier for å ha pokemon på gym er det jo lite vits, utenom på sånne raid.

Fått inn 2 i gym:) satte inn i går kveld[emoji108] Nå venter jeg bare til det kommer en Raid her[emoji1] Gleder meg til å få testet det ut[emoji106]

Back
Topp