Pokemon Go

0b17575f8301f498da6f9b2e59dd606a.png
Wow. Bra jobba [emoji38]

Fikk en hyggelig overraskelse når jeg kom på jobb i dag.
Pokestoppet utenfor vinduet er ved å bli en gym og et nytt stop var kommet opp.
Nå når jeg både en gym og et stop fra pulten min

Heldiggris, sist jeg sjekka nådde jeg absolitt ingenting fra jobb, muuuuligens en spawn.

Heldiggris, sist jeg sjekka nådde jeg absolitt ingenting fra jobb, muuuuligens en spawn.

Her spawner et par pokemon på jobb, men er mange km til nærmeste stopp. Er uansett i perm. :p

Er i perm jeg også. Men forbereder meg på jobb fra 1.8

Gruer du til å starte igjen? Eller blir det greit å få komme seg ut?
Både og.

Vært heltids hjemme siden slutten av november 2015. Men det er siste gangen jeg er hjemme med et lite barn...

To chansey, så må vel kanskje samle og få utviklet en til av dem, siden de har god appraise og den jeg har utviklet bare har "nest best", og så fikk jeg to dratini, så da fikk jeg utviklet dragonite, og en picecone, så nå har jeg fått fortress. Ellers lite spennende, type gligar og mantine, hadde fra før. Men bra med poeng ja :)

Ser der er så utrolig mange nye gymmer som er ved å bygges.
Noen som vet hvorfor, eller har hørt noen rykter?
Hele gymsystemet skal fornyes [emoji4]
Nå blir det bl.a. max 6 poekomin i en gym, ingen kan være like. Du må gi bær til de pokemonene som er i gym for at de ikke ska bli svakere og det blir pokestop i gymmen.
Er noe mer og som jeg ikke husker i farta...

Nå blir det bl.a. max 6 poekomin i en gym, ingen kan være like. Du må gi bær til de pokemonene som er i gym for at de ikke ska bli svakere og det blir pokestop i gymmen.
Så bra.
Da vil man ikke få disse hvor der stå 10 stykker og er umulige å ta

Pokemonene skal kjempes mot i den rekkefølgen de blir satt inn, ergo kan man havne sist i kamprekka selv om man har den svakeste pokemonen.

Og så var det slike eventer hvor man kunne sloss sammen mot en sterk pokemon, og etterpå ha sjansen til å fange en sjeldent sterk pokemon eller noe?

Og at gymmene også kan spinnes som en stop da.

Og noe gullbær eller candy? Som enten kan brukes som motivasjon eller for å få candy til en pokemon?

Pokemonene skal kjempes mot i den rekkefølgen de blir satt inn, ergo kan man havne sist i kamprekka selv om man har den svakeste pokemonen.

Og så var det slike eventer hvor man kunne sloss sammen mot en sterk pokemon, og etterpå ha sjansen til å fange en sjeldent sterk pokemon eller noe?

Og at gymmene også kan spinnes som en stop da.

Og noe gullbær eller candy? Som enten kan brukes som motivasjon eller for å få candy til en pokemon?
Ja stemmet. Events som flere kan gå sammen på for å kjempe og premien kan være et bl.a. et gullbær som gir veldig sterk motivasjon for å fange en pokemon eller ta opp styrken til en pokemon i en gym helt opp.
En anen premie er mulighet til å fange en sjelden pokemon når den i gymmen er bekjempet.

Gleder meg til gymmene kommer opp igjen! Med det nye systemet blir det kanskje igjen mulig å rekke tre gymmer på en kveldstur [emoji4]

Back
Topp