Pokemon Go

Ja, men gutter på 10-11 år er ikke alltid så..... fair play. I etertid er det jo innført en greie om at noen ekunder er det forbeholdt den om tok ut gymmen å overta den, det synes jeg er fint.

Sa du noe til dem da? For noen steder må de jo lære. Jeg hadde garantert snakket til dem, men så underviser jo jeg elever på den alderen også, så er vel vant til å lekse opp til den målgruppen, haha :D

Var ikke klar over at det var innført noe slikt. Har flere ganger følt jeg måtte stresse for å revive den pokemonen jeg ville sette fra meg. Tro om det samme gjelder dersom man trener opp en gym så det blir plass til å sette en pokemon til der?

Sa du noe til dem da? For noen steder må de jo lære. Jeg hadde garantert snakket til dem, men så underviser jo jeg elever på den alderen også, så er vel vant til å lekse opp til den målgruppen, haha :D

Var ikke klar over at det var innført noe slikt. Har flere ganger følt jeg måtte stresse for å revive den pokemonen jeg ville sette fra meg. Tro om det samme gjelder dersom man trener opp en gym så det blir plass til å sette en pokemon til der?
jeg viste ikke at det var innføt før jeg var litt for kjapp med å prøve å få sette inn i en gym en dag :)

Jeg lekset ikke opp for guttene, det har jeg nok ikke i meg, men jeg sa fra at jeg syntes det var ufint, og forklarte høyt nok til min egen sønn til at de hørte det at slikt ikke er fint, men vi får ikke gjort noe med at andre er frekke.

jeg viste ikke at det var innføt før jeg var litt for kjapp med å prøve å få sette inn i en gym en dag :)

Jeg lekset ikke opp for guttene, det har jeg nok ikke i meg, men jeg sa fra at jeg syntes det var ufint, og forklarte høyt nok til min egen sønn til at de hørte det at slikt ikke er fint, men vi får ikke gjort noe med at andre er frekke.

Janei, alt etter hvordan guttene fremstod trengte man kanskje ikke å lekse, men hadde nok gjort det også om ikke en penere forespørsel hadde nådd inn først :p

De kunne nok trengt en lekse, men det var jo allerede for sent, de hadde tatt den forran nesen på ham

De kunne nok trengt en lekse, men det var jo allerede for sent, de hadde tatt den forran nesen på ham

Da hadde jeg snakket med dem om hvor kjipt og unødvendig det var, så kanskje de ikke gjorde det en annen gang.

Da hadde jeg snakket med dem om hvor kjipt og unødvendig det var, så kanskje de ikke gjorde det en annen gang.
Burde nok det.

Men er ikke så "tøff" mot fremmede unger jeg....

Har nå to tyrogue klar til utvikling. Ene blir en hitmonchan, men andre er random, så krysser fingrene for hitmonlee, for den mangler jeg.

332fbf90ef988d976a19f914400f7600.png

I'm back! Blitt en liten pause fra forumet, men klarer meg ikke uten litt skravlings[emoji23] Er dere klare for eventet som starter om litt over en time da?[emoji106][emoji106]

Håper på mange charmander og cyndaquil! [emoji91]

Fått mange av de to allerede[emoji1][emoji106] Blir bra dager fremover[emoji106]

I dag tenker du på? For jeg har bare fanget 4 charmander, utviklet kun fordi jeg hadde den som buddy. Aldri sett en charizard engang. Nesten samme stats med cyndaquil, men har faktisk fanget tre-fire bare de siste ukene. Skal ut på en liten jakt nå..:)

I dag tenker du på? For jeg har bare fanget 4 charmander, utviklet kun fordi jeg hadde den som buddy. Aldri sett en charizard engang. Nesten samme stats med cyndaquil, men har faktisk fanget tre-fire bare de siste ukene. Skal ut på en liten jakt nå..:)

I dag ja:) Men jeg er så heldig å ha flere spawneplasser rett fra sofan hjemme[emoji85][emoji108] Blir en fin tur på meg i morgen[emoji1] Håper på en stor god lapras. Har bare en som er helt ok. Trenger en sterk en[emoji1][emoji106]

I dag ja:) Men jeg er så heldig å ha flere spawneplasser rett fra sofan hjemme[emoji85][emoji108] Blir en fin tur på meg i morgen[emoji1] Håper på en stor god lapras. Har bare en som er helt ok. Trenger en sterk en[emoji1][emoji106]

Er ute nå, har fanget en del cyndaquil. Fikk opp én charmander på nearby, men den ble byttet ut med en annen nesten med en gang. Så en elg da, haha. [emoji28]

Fant en charmander rett etter forrige innlegg. :) og har fanget et par houndour, har bare en av dem fra før, så håper å finne flere av dem. Planlegger også å samle 100 candy til swineub, så jeg har når gen 4 kommer. :)

Kjekt med ekstra poeng i dag da, ble jo mye på en runde :)

Bor hos foreldrene mine akkurat nå og moren min (på godt over 60) er helt hekta - så måtte jo ut og gå litt ekstra nå som det var event :)

Rundet kvelden av med en Lapras (hadde tenkt oss inn, men spratt ut igjen når den dukket opp i nearby) - blir nok en runde i kveld igjen :)

Back
Topp