Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit at noen kontrollerte da.men tro om man hadde gått for eksempel 4,9/5 km, om man da hadde fått bare 1 candy?
Jeg har i hele min tid fått to onix. Så sååå vanlige er de heller ikke...Har selv fått to knallgode onix i egg med påfølgende veldig mange candies , har derfor en steelix og 3 onix pluss nok candies til å utvikle en til.. og metalcoats til oppover ørenemen satser heller candiene på å powre opp den steelixen jeg har. Dog var poenget (før jeg sklei ut) at onix ikke er veldig uvanlig i 5 km egg sååå muligheter der å
![]()
Jeg har vel ikke fått noen tror jeg, så nei, de er ikke vanlige her iallefall.Jeg har i hele min tid fått to onix. Så sååå vanlige er de heller ikke...
Jeg fikk flere candy da jeg var på 4, ettellerannetså tapte ikke noe på det[emoji1] Ble bare "lett tjente" candy[emoji106]
Jeg har i hele min tid fått to onix. Så sååå vanlige er de heller ikke...
Omg!!! Du får si hva du klekker da [emoji14]![]()
Da skal jeg straks ut å rusle litt igjen. Så jeg får gått ferdig disse eggene[emoji1] Blir spennende[emoji120]
Omg!!! Du får si hva du klekker da [emoji14]
Da har jeg endelig fått en gul magikarp[emoji173]️
![]()
Jeg fikk ingenting spennende i nooooen av mine 10 km egg[emoji24] Bare pineco, mantine og glengar(?) .... kjedelig[emoji31]
Seriøst?
Hva hadde vært spennende for deg, forresten? Du har jo "alt"![]()
Aldri sett noe sånt nei.Åååå! Hurra[emoji322][emoji322] Den har jeg ikke fått enda![]()