Pokemon Go

Greit at noen kontrollerte da. :) men tro om man hadde gått for eksempel 4,9/5 km, om man da hadde fått bare 1 candy?

Jeg fikk flere candy da jeg var på 4, ettellerannet:) så tapte ikke noe på det[emoji1] Ble bare "lett tjente" candy[emoji106]

Har selv fått to knallgode onix i egg med påfølgende veldig mange candies , har derfor en steelix og 3 onix pluss nok candies til å utvikle en til.. og metalcoats til oppover ørene :hilarious: men satser heller candiene på å powre opp den steelixen jeg har. Dog var poenget (før jeg sklei ut) at onix ikke er veldig uvanlig i 5 km egg sååå muligheter der å :happy:
Jeg har i hele min tid fått to onix. Så sååå vanlige er de heller ikke...

Jeg har i hele min tid fått to onix. Så sååå vanlige er de heller ikke...

Nei men jeg skrev ikke at det var såååå vanlig heller da :-p skrev at det ikke var veldig uvanlig. Har funnet ganske mange onix i det fri å men det var på ferie i utlandet. Her i hjembyen har jeg bare funnet 4 i det fri

Jeg lurer på om vårt evigvarende magnimite nest har byttet! Jeg fanget i alle fall fem om ikke mer slugma på min tur i dag. Rett nok så jeg et par magnimite på slutten, men nesten ingen av de "faste plassene" :-D

Jeg lurer på om vårt evigvarende magnimite nest har byttet! Jeg fanget i alle fall fem om ikke mer slugma på min tur i dag. Rett nok så jeg et par magnimite på slutten, men nesten ingen av de "faste plassene" :-D

e879b42f7f4eb35e679554e3644b9110.png

Da skal jeg straks ut å rusle litt igjen. Så jeg får gått ferdig disse eggene[emoji1] Blir spennende[emoji120]

Syklet en lang tur nå (i alle fall labg for meg), hadde jeg gått ville jeg nok fått 8 km inn på appen, for når jeg har gått litt kortere har jeg fått inn 7 km på appen. Sykt irriterende, for det ble bare registrert i underkant av 4 km, selv om jeg passet på at jeg ikke syklet for fort. Merket samme i fjor sommer...

Jeg fikk ingenting spennende i nooooen av mine 10 km egg[emoji24] Bare pineco, mantine og glengar(?) .... kjedelig[emoji31]

Jeg fikk ingenting spennende i nooooen av mine 10 km egg[emoji24] Bare pineco, mantine og glengar(?) .... kjedelig[emoji31]

Seriøst?

Hva hadde vært spennende for deg, forresten? Du har jo "alt" :p

Seriøst?

Hva hadde vært spennende for deg, forresten? Du har jo "alt" :p

Hadde blitt glad for en stor god lapras, larvitar eller mareep[emoji4] Meen det fikk jeg ikke gitt... Har fått gått masse i dag da, så har 111 candy på larvitar nå[emoji106] Så den blir jeg ferdig med i morgen [emoji1]

Back
Topp