Pokemon Go

Det beste med at den eventen ikke begynner før kl 22 i morgen, da trenger jeg ikke gå langt i morgen.

Gnagsår/vannblemme på foten og sliten etter dagen i dag gjør det meg ikke noe at jeg ikke "må" på lang tur før fredag.

Det beste med at den eventen ikke begynner før kl 22 i morgen, da trenger jeg ikke gå langt i morgen.

Gnagsår/vannblemme på foten og sliten etter dagen i dag gjør det meg ikke noe at jeg ikke "må" på lang tur før fredag.

Ah, kjedelig. Bra du får helberedet deg litt, ja :p skal gå litt i morgen, siden jeg skal til byen, og skal passe på så jeg har buddyen på null eller litt over, i alle fall slik at jeg ikke kaster bort noe når eventen starter, i tilfelle :p

Jeg har 0,9 av 5 på buddyen min og det tror jeg ikke jeg går. Altså 4,1 km i dag. Vi får se. Svigermor er på besøk, mellomste skal muligens være hjemme fra bhg. Jer får sjekke om vi har gnagsårplaster for tå, jeg har vannblemme på utsiden av lilletåen og det vil vel gjøre vondt i ca alle sko

Jeg har 0,9 av 5 på buddyen min og det tror jeg ikke jeg går. Altså 4,1 km i dag. Vi får se. Svigermor er på besøk, mellomste skal muligens være hjemme fra bhg. Jer får sjekke om vi har gnagsårplaster for tå, jeg har vannblemme på utsiden av lilletåen og det vil vel gjøre vondt i ca alle sko

Jaja, men det er jo innenfor. Ny lengde på den blir jo 1,25, så da mister du jo ikke noe/så mye, alt etter hva du evt går i dag. Får lufte tærne og slappe av heller. :)

Fått utviklet noen til :happy: like morsomt hver gang. Føler dog at sisteutvikligen til larvitar er mer eller mindre uoppnåelig :wtf:

IMG_4255.PNG

IMG_4253.PNG
IMG_4254.PNG

IMG_4228.PNG

http://pokemongolive.com/en/post/adventureweek2017 [emoji1][emoji108][emoji108] Så etter 22 i kveld er det bare å ta beina fatt[emoji28]

Vi e klar!
548be324ca34ee99854bc2ee03687866.png

Ååh, oppdaget nå at onixen min som jenta utviklet, var en annen enn den jeg skulle utvikle! Jeg har en som er et wonder, mens den hun utviklet får jeg høre ikke vil gjøre noe av seg i kamp [emoji58]

Ååh, oppdaget nå at onixen min som jenta utviklet, var en annen enn den jeg skulle utvikle! Jeg har en som er et wonder, mens den hun utviklet får jeg høre ikke vil gjøre noe av seg i kamp [emoji58]

Åh den er kjip! Aff[emoji31]

Sukk, den skulle jo bli bra så jeg kunne sloss mot blissey med den :p får satse på noen onix under eventet da, og flere metal coats.

Har selv fått to knallgode onix i egg med påfølgende veldig mange candies , har derfor en steelix og 3 onix pluss nok candies til å utvikle en til.. og metalcoats til oppover ørene :hilarious: men satser heller candiene på å powre opp den steelixen jeg har. Dog var poenget (før jeg sklei ut) at onix ikke er veldig uvanlig i 5 km egg sååå muligheter der å :happy:

Har selv fått to knallgode onix i egg med påfølgende veldig mange candies , har derfor en steelix og 3 onix pluss nok candies til å utvikle en til.. og metalcoats til oppover ørene :hilarious: men satser heller candiene på å powre opp den steelixen jeg har. Dog var poenget (før jeg sklei ut) at onix ikke er veldig uvanlig i 5 km egg sååå muligheter der å :happy:

Hehe, jeg tror stort sett jeg har fått mine i 5 km-egg, ja. Hadde vel 77 candy til den da den skulle utvikles, uten å ha fanget noen ville. :p Har kun sett en vill en gang før da, og da orket jeg ikke fange den siden den ikke kunne utvikles da. :p

Så en liste nylig over pokemon det kan være lurt å samle candy til nå, fordi de kan utvikles i senere generasjoner igjen. Var mye i gen 4, når den kommer. .:)

Hehe, jeg tror stort sett jeg har fått mine i 5 km-egg, ja. Hadde vel 77 candy til den da den skulle utvikles, uten å ha fanget noen ville. :p Har kun sett en vill en gang før da, og da orket jeg ikke fange den siden den ikke kunne utvikles da. :p

Så en liste nylig over pokemon det kan være lurt å samle candy til nå, fordi de kan utvikles i senere generasjoner igjen. Var mye i gen 4, når den kommer. .:)

Kanskje du vil legge ut listen her?[emoji1]

Man mister ikke det man har gått med buddyen sin :) hadde gått 1 km så fikk en candy pluss 0.3 km nå nettopp når eventet startet :)

d484198a99c7406c5fad9affb629b742.jpg

395815d5a66f34433b9ebe4230e4b9b0.jpg

Greit at noen kontrollerte da. :) men tro om man hadde gått for eksempel 4,9/5 km, om man da hadde fått bare 1 candy?

Tok en utviklingsrunde kombinert med en insence, dagens nye:
6aefee29ab7211bdd8e574bad52e25f9.png

be942c6dd7dd8dc10054d0c524da2dbf.png
449ff850aaf248f5f9e2d8e0b70229cc.png
d2c209a79046b59f955bb798e4d0d59c.png

Back
Topp