Pokemon Go

Ja, når jeg får gått ferdig med denne så tenker jeg at jeg bytter til mareep:) der mangler jeg 75 candy. Om jeg er så flink å får gått den ferdig også så blir min neste buddy totodile[emoji108] Det er de jeg har igjen å samle opp candy til[emoji1]

Er så mange jeg mangler tiiil... [emoji31] mye trim i sommer [emoji16]

Er så mange jeg mangler tiiil... [emoji31] mye trim i sommer [emoji16]

Jeg håper gen3 kommer til sommeren en gang[emoji4] Regner nesten med at den gjør det[emoji1]
Hva tenker du at du skal prøve å bli "ferdig" med nå dette eventet da?[emoji4]

Jeg skal få nok til onix som jeg går med nå og så må jeg finne ut hvem som skal være neste

Jeg skal få nok til onix som jeg går med nå og så må jeg finne ut hvem som skal være neste

Jeg tenker det er godt å få samlet opp litt candy på de som man må gå 5 km for 1 candy :) Hvertfall om de ikke popper opp så ofte [emoji106]

Jeg håper gen3 kommer til sommeren en gang[emoji4] Regner nesten med at den gjør det[emoji1]
Hva tenker du at du skal prøve å bli "ferdig" med nå dette eventet da?[emoji4]

Skal regne litt på det og se over hva jeg har, og komme tilbake til deg [emoji23][emoji23]

Stemmer det at det starter kl 22 om kvelden på torsdag da? Tenker jeg skal passe på at jeg ikke har nesten en candy når det begynner, for mener man mister det man har gått over da. At om man har gått 4.9 km når eventet starter, så får man bare en candy og telleren begynner på 0? Eller husker jeg feil fra sist?

Åh, den har jeg hatt candy til i evigheter, bare fra egg. Klekket en ny her om dagen. :p men såå mye annet jeg aldri får...

Skal regne litt på det og se over hva jeg har, og komme tilbake til deg [emoji23][emoji23]

Stemmer det at det starter kl 22 om kvelden på torsdag da? Tenker jeg skal passe på at jeg ikke har nesten en candy når det begynner, for mener man mister det man har gått over da. At om man har gått 4.9 km når eventet starter, så får man bare en candy og telleren begynner på 0? Eller husker jeg feil fra sist?

[emoji106][emoji23]

Ja 22 på torsdag ja[emoji1] Det med candy'n er jeg faktisk litt usikker på! Men det kan jo kanskje stemme? Egentlig aldri tenkt over[emoji85]

[emoji106][emoji23]

Ja 22 på torsdag ja[emoji1] Det med candy'n er jeg faktisk litt usikker på! Men det kan jo kanskje stemme? Egentlig aldri tenkt over[emoji85]

Dumt å kaste bort gangen i alle fall, så skal prøve å være på null eller bare litt over :)

Lurer på om jeg skal gå tur med chansey fra fredag, og fullføre machoke. Kan jo veksle litt på den og noen av de andre jeg trenger candy på. For det jeg tenker på er at uuuansett hvem jeg velger å gå med nå, så kommer jeg sikkert til å finne massevis av de etterpå. Så kanskje bedre å spre det jevnt enn å kjøre alt på en. Men blissey vil jeg ha! [emoji56]

Lurer på om jeg skal gå tur med chansey fra fredag, og fullføre machoke. Kan jo veksle litt på den og noen av de andre jeg trenger candy på. For det jeg tenker på er at uuuansett hvem jeg velger å gå med nå, så kommer jeg sikkert til å finne massevis av de etterpå. Så kanskje bedre å spre det jevnt enn å kjøre alt på en. Men blissey vil jeg ha! [emoji56]

Høres ut som en god plan[emoji1][emoji1]

Høres ut som en god plan[emoji1][emoji1]

Bare å følge med når det er på tide å bytte, så. Håper å få gått minst en 7-8 km om dagen :) kanskje skvise inn litt ekstra, kidnappe mannens sykkel etter babyens leggetid eller noe.

Bare å følge med når det er på tide å bytte, så. Håper å få gått minst en 7-8 km om dagen :) kanskje skvise inn litt ekstra, kidnappe mannens sykkel etter babyens leggetid eller noe.

Ja jeg tenker også at det blir en del sykling[emoji1][emoji108]

Hvilken event er det som starter? Følger ikke helt med jeg [emoji85][emoji28]

Jeg håååper det popper opp masse larvitar![emoji120] Har fanget 3 av de bare[emoji85] Eller... fikk en i egg og fanget to[emoji28]

Kunn en i egg, så gjør ikke noe å finne mer, nei :p

Oppdaget plutselig nå at jentungen har utviklet onixen min... [emoji19] jaja, har mange å utvikle, men hun vet jo godt at hun ikke har lov.
0eb69b0d87433d4d88d094dcc26774ce.png

Fant også en ny i dag :p
38f7f594080bbf6d3dab2a54fdd3dc17.png

Og så denne i det fjerne, vet hvor den var men gikk ikke og tok :p
92ce4dcae84a0cedc013ad22d102c647.png

Ikke spilt så mye i det siste, men har klekket et 10km egg i dag da... Fikk iallfall en ny en, hitmonlee. Cp på 1300 og noe tror jeg det var.

Back
Topp