Hadde litt mer å utvikle enn jeg trodde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde litt mer å utvikle enn jeg trodde![]()
Gjorde detSå bra[emoji1] Kom du deg på ny lvl da?[emoji4]
Endelig.
Han har jeg hatt lyst på lenge
![]()
Jeg fanget denJeg å!! Fant du han eller fikk du i egg??
Gikk du med insensen? Ska vistnok være dårligere om du er i ro... Det merker jeg hvertfall selv.. Hender gps går litt for meg når jeg er inne og det hjelper en smule.Det stemmer ikke for meg ihvertfall. Var hos pappa i helga og der er det nesten ingenting av pokemon så jeg tok på en insense i håp om å få fanget noe og fikk kun 2 stk på 30 min. Og ingen av de var noen gode pokemon. Veldig kjedelig.
Jeg fanget den![]()
Nei!!! Vil ha!!!
Nei, det forblir det samme. Ellers ville det være dumt å ta power up på 100% iv pokemon for plutselig er sen dårligere..Har hørt at forholdet mellom angrep, forsvar og hp kan endre seg om man prøver å power up?
Nei gjorde ikke det. Kan være det hadde noe å si ja. Får vel ikke nye insens før i level 30?Gikk du med insensen? Ska vistnok være dårligere om du er i ro... Det merker jeg hvertfall selv.. Hender gps går litt for meg når jeg er inne og det hjelper en smule.
Så bra, og så snilt av han å hjelpe deg med det!Tror jeg bare har fått det en gang før, og det var fordi jeg enda jobbet og også var bortreist i helga, så da dro jeg forbi en pokestop hver dag. Men jeg tror jeg har løst problemet nå, så jeg kan få litt oftere. Mannen holdt på å ødelegge streaken min, fordi han skulle på noe og dermed kunne ikke jeg kjøre og ta stoppen i går. Så han lastet ned spillet på sin telefon, logget inn på min konto, og tok stoppen for meg.Dermed kan han gjøre det de dagene kun han skal på farten.
![]()
Husker ikke hva jeg fikk på lv 30. Utennom 4 incubators og max revives! Men finnes oversikt på det om du googler [emoji4]Nei gjorde ikke det. Kan være det hadde noe å si ja. Får vel ikke nye insens før i level 30?
Jeg fanget den på KløftaÅh Hehe hvor ish i landet holder du til?? Aldri sett den
Jeg har fått noen av den der. Men er ikke ofte jeg ser den.![]()
Hvor vanlig er han karen her?![]()
Du finne oversikt over hva du får på de forskjellige levelene herNei gjorde ikke det. Kan være det hadde noe å si ja. Får vel ikke nye insens før i level 30?
Vet man får lucky eggs og insens på level 30, men hadde vært fint med insens før level 30 ogsåHusker ikke hva jeg fikk på lv 30. Utennom 4 incubators og max revives! Men finnes oversikt på det om du googler [emoji4]
TakkDu finne oversikt over hva du får på de forskjellige levelene her
http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Level_Rewards_and_Unlockable_Items
Lvl 30:Vet man får lucky eggs og insens på level 30, men hadde vært fint med insens før level 30 også![]()
Lenge til lv 30?Vet man får lucky eggs og insens på level 30, men hadde vært fint med insens før level 30 også![]()