Aldri sett den, nei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vist 26 forskjellige! [emoji43]Ikke sett eller fanget. Men finnes visst ti typer av den?
Oj ja se der. Ble nysgjerrig og ser alle er lagt inn (https://www.polygon.com/2017/2/20/14673892/pokemon-go-unown)
E trodde å det bare var 1 [emoji23] hadde helt glemt hele pokemonen fra e var liten [emoji14]Oj ja se der. Ble nysgjerrig og ser alle er lagt inn (https://www.polygon.com/2017/2/20/14673892/pokemon-go-unown)
Var bare en video jeg såPå youtube hvor hun ene hadde to. Trodde kanskje det var alle jeg da![]()
Noen mulighet for å utvikle denne til hitmontop selvom attac er sterkere enn hp??
Vis vedlegget 224488
Noen mulighet for å utvikle denne til hitmontop selvom attac er sterkere enn hp??
Vis vedlegget 224488
Oi, jeg får konsekvent en pokemon hvert 5. Min når jeg bruker incense (enten jeg går eller ligger på sofaen liksom).
Da er du heldig! Jeg satt i sofaen jeg ved vinduet, og så lite Pokémon på 30min... Kunne jo ha ventet med å bruke den da sånn egentlig.
De skal jo komme til deg, innenfor den sirkelen? Må jo ha vært noe galt da, for jeg mener det er slik det skal være. Har hørt noen si man får pokemon oftere om man går mens man bruker dem, men det er samme her om jeg sitter eller går.
De skal jo komme til deg, innenfor den sirkelen? Må jo ha vært noe galt da, for jeg mener det er slik det skal være. Har hørt noen si man får pokemon oftere om man går mens man bruker dem, men det er samme her om jeg sitter eller går.
Pleier ikke gå så mye på disse gymmene.
Hva er det man får av XP der?
Er mer på jakt etter XP, mangler 9.000 for å gå opp til lvl 30Får vel for å trene og for å slå en pokemon?
Men å ha pokemon på gym er jo bra fordi man da får coins, og de kan man jo kjøpe ting for.Min pokemon har stått på gym i over en uke nå, så det er jo 70 coins liksom.
![]()
Er mer på jakt etter XP, mangler 9.000 for å gå opp til lvl 30
Har ikke luckyegg og ikke så mye å utvikleEvolve litt da[emoji1] Så får du fort 9000[emoji1] Kombinere med ett luckyegg så er du på god vei[emoji108]
Er mer på jakt etter XP, mangler 9.000 for å gå opp til lvl 30