Pokemon Go

Noen mulighet for å utvikle denne til hitmontop selvom attac er sterkere enn hp??

IMG_3949.PNG

Da er du heldig! Jeg satt i sofaen jeg ved vinduet, og så lite Pokémon på 30min... Kunne jo ha ventet med å bruke den da sånn egentlig.

De skal jo komme til deg, innenfor den sirkelen? Må jo ha vært noe galt da, for jeg mener det er slik det skal være. Har hørt noen si man får pokemon oftere om man går mens man bruker dem, men det er samme her om jeg sitter eller går.

De skal jo komme til deg, innenfor den sirkelen? Må jo ha vært noe galt da, for jeg mener det er slik det skal være. Har hørt noen si man får pokemon oftere om man går mens man bruker dem, men det er samme her om jeg sitter eller går.

Ja jeg syns det var rart. Veldig kjedelig å bruke opp den ene jeg hadde. Er vel en stund til jeg får nye insense.

Om klokka på tlf går bittelitt feil så påvirker det også :) Går den helt rett så skal det poppe opp oftere :)

Pleier ikke gå så mye på disse gymmene.
Hva er det man får av XP der?

Pleier ikke gå så mye på disse gymmene.
Hva er det man får av XP der?

Får vel for å trene og for å slå en pokemon?

Men å ha pokemon på gym er jo bra fordi man da får coins, og de kan man jo kjøpe ting for. :) Min pokemon har stått på gym i over en uke nå, så det er jo 70 coins liksom. :)

Jeg husker ikke hva man får for å trene eller ta over en gym, men man får litt xp for det :) Men jeg gjør det for pokecoins sin del[emoji1] Prøver ta så mange gymmer som mulig også collecter jeg[emoji108]

Back
Topp