Pokemon Go

fe38906f5bcb6983f211d145865665cb.jpg
76a8217b7b03591356011268f60bb34d.jpg

2 nye i dag[emoji4] Fornøyd med det[emoji4][emoji106]

Jeg har ikke brukt pokemon på en stund, men nå fikk jeg lyst å begynne igjen [emoji106] gøy å finne nye pokemon osv
Og så er det kjekt å dele her inne :)

Jeg har mistet en del, og nå altså to på rad. skal prøve å få den neste...

Jeg lever for "full streak" :p

Tror jeg bare har fått det en gang før, og det var fordi jeg enda jobbet og også var bortreist i helga, så da dro jeg forbi en pokestop hver dag. Men jeg tror jeg har løst problemet nå, så jeg kan få litt oftere. Mannen holdt på å ødelegge streaken min, fordi han skulle på noe og dermed kunne ikke jeg kjøre og ta stoppen i går. Så han lastet ned spillet på sin telefon, logget inn på min konto, og tok stoppen for meg. :D Dermed kan han gjøre det de dagene kun han skal på farten. :p

Tror jeg bare har fått det en gang før, og det var fordi jeg enda jobbet og også var bortreist i helga, så da dro jeg forbi en pokestop hver dag. Men jeg tror jeg har løst problemet nå, så jeg kan få litt oftere. Mannen holdt på å ødelegge streaken min, fordi han skulle på noe og dermed kunne ikke jeg kjøre og ta stoppen i går. Så han lastet ned spillet på sin telefon, logget inn på min konto, og tok stoppen for meg. :D Dermed kan han gjøre det de dagene kun han skal på farten. :p
Så lurt! Er jo veldig greit med alle ballene man får ekstra og item :)

505d5b84e20d4bf5dd3382316d2112e7.jpg

Hvor vanlig er han karen her? :)
Så nå at jeg har 63 candy på han (har ikke fått han i egg), og ikke har jeg ofret ballene mine på han de siste fire - fem måndene.

I perioder så er han å finne ofte - litt sånn som jynx

Er mye Jynx i nabobyen her, men har ikke pleid å fange dem, har jo følt at det holdt med en siden de ikke kan utvikles. :p
Nå syns jeg murcrow er overalt, har over 50 candy uten å prøve engang. Fanger dem bare om jeg ikke ser noe annet å ta...

Så nå at jeg har 63 candy på han (har ikke fått han i egg), og ikke har jeg ofret ballene mine på han de siste fire - fem måndene.

Samme her. Har 83 candy. Kan ikke huske sist jeg gadd å ta den [emoji28] Men den popper opp her ganske ofte da. Sikkert sett 7-8 stk i dag.

Noen som har fått en Shiny Magikarp?

Back
Topp