Nufletufsa
Forumet er livet
2 nye i dag[emoji4] Fornøyd med det[emoji4][emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da bør den jo dukke opp!!! [emoji4]
Og så er det kjekt å dele her inneJeg har ikke brukt pokemon på en stund, men nå fikk jeg lyst å begynne igjen [emoji106] gøy å finne nye pokemon osv
Jeg lever for "full streak"Der fikk jeg omsider en full streak! Fikk dragon scale.![]()
Jeg lever for "full streak"![]()
Søndag og mandag er mine dager. Har ikke mistet en dag siden det startetAmen [emoji28][emoji120]
Søndag og mandag er mine dager. Har ikke mistet en dag siden det startet![]()
Jeg lever for "full streak"![]()
![]()
Hvor vanlig er han karen her?![]()
Han er mye her i byen jeg bor.![]()
Så lurt! Er jo veldig greit med alle ballene man får ekstra og itemTror jeg bare har fått det en gang før, og det var fordi jeg enda jobbet og også var bortreist i helga, så da dro jeg forbi en pokestop hver dag. Men jeg tror jeg har løst problemet nå, så jeg kan få litt oftere. Mannen holdt på å ødelegge streaken min, fordi han skulle på noe og dermed kunne ikke jeg kjøre og ta stoppen i går. Så han lastet ned spillet på sin telefon, logget inn på min konto, og tok stoppen for meg.Dermed kan han gjøre det de dagene kun han skal på farten.
![]()
I perioder så er han å finne ofte - litt sånn som jynxIkke så vanlig, tror jeg! Aldri sett den selv, og ikke sett noen andre legge den ut heller![]()
Så nå at jeg har 63 candy på han (har ikke fått han i egg), og ikke har jeg ofret ballene mine på han de siste fire - fem måndene.![]()
I perioder så er han å finne ofte - litt sånn som jynx
Så lurt! Er jo veldig greit med alle ballene man får ekstra og item![]()
Så nå at jeg har 63 candy på han (har ikke fått han i egg), og ikke har jeg ofret ballene mine på han de siste fire - fem måndene.