Pokemon Go

Jeg hadde en pause på en del mnd fordi jeg fødte i januar og hadde bekkenproblemer. Men tilbake for fullt nå, og det passer jo godt når man endelig kan spille ute uten å fryse nevene av seg [emoji28]
Ja, åsså er det så herlig vær om dagen [emoji3] vinn-vinn[emoji108]

Bare synd at det ikke er pokemon å finne her jeg bor, men da har jeg ekstra påskudd for å ta meg en tur på besøk til venner [emoji87]

Har samme problemet. Spiller når jeg er på bytur. :p

#denfølelsen når dragonite står rett V senga mi og stikker av etter en intens kamp... :confused:
riktignok har jeg en sabla god dragonite fra før men det hadde ikke vært meg i mot med en til.
Fikk logget meg på kontoen til sønnen min og tatt han for han da. Skal si han ble fornøyd :smug:
Hehe mannen ler av oss sånn som vi holder på med dette spillet

litt ekstra underholdning i permisjonen, og lett å kombinere egg-klekking og buddy-gåing med alle trilleturene. :)
Blir nok langt mindre fra august når trille-jenta skal i bhg og jeg på jobb.... Vel og merke mulig jeg kan nå en pokemon fra kontoret...

Blir nok langt mindre fra august når trille-jenta skal i bhg og jeg på jobb.... Vel og merke mulig jeg kan nå en pokemon fra kontoret...

Hehe, ja tipper det blir mindre gåing når den tiden kommer. Men jeg når også pokemon fra arbeidsplassen, og kjører forbi stop til og fra jobb, så litt blir det jo :p

Hehe, ja tipper det blir mindre gåing når den tiden kommer. Men jeg når også pokemon fra arbeidsplassen, og kjører forbi stop til og fra jobb, så litt blir det jo :p
Her hjalp det på antall stopp å komme seg tilbake på jobb - er ved togstasjonen og en del på veien fra toget til jobben. Men ble mindre klekking..

#denfølelsen når dragonite står rett V senga mi og stikker av etter en intens kamp... :confused:
riktignok har jeg en sabla god dragonite fra før men det hadde ikke vært meg i mot med en til.
Fikk logget meg på kontoen til sønnen min og tatt han for han da. Skal si han ble fornøyd :smug:
Oj. Litt flaks og uflaks der!
Regne med det ikke hadde gjort vondt med candy til den gode du har fra før av? [emoji6] Synd den stakk for deg!

Det er det verste jeg veit. Når de stikke av. Bare støvskyen igjen. Off[emoji854] Godt sønnen din fikk den da[emoji1]

d311250bad07e54254a2599ca3cc9f67.jpg

Mannen ble helt vill når denne dukket opp :) i tillegg fikk vi hver vår sånn
26c9ce35997fc654260e8c06285f2448.jpg

Fin dag

Oj. Litt flaks og uflaks der!
Regne med det ikke hadde gjort vondt med candy til den gode du har fra før av? [emoji6] Synd den stakk for deg!

Har godt over 100 candy til den å får ikke powret den mer opp før jeg levler :-p så sånnsett alt vel. Kunne jo derfor egentlig utviklet en dragonair å fått en til, men har bare dårlige dragonairer sååå dropper det til jeg eventuelt finner en bedre

Gleeder meg til sommerferie, håper å få spilt en del i Oslo! [emoji4]

Da er vi to[emoji1] Også er jeg så spent på hvilke eventer som kommer i sommer! Lurer så på hva det store eventet det er snakk om er for noe[emoji85]

Da er vi to[emoji1] Også er jeg så spent på hvilke eventer som kommer i sommer! Lurer så på hva det store eventet det er snakk om er for noe[emoji85]

Åh? Noe stort? [emoji851]

Back
Topp