Boblefrua
Forumet er livet
Lucky!Ikke så ille i et to km egg i dag![]()
Iv 91.1%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lucky!Ikke så ille i et to km egg i dag![]()
Iv 91.1%
Jeg klekker ett 5 km egg, og fyller på med ett 5 km egg.Jeg har et 2 km egg igjen fra eventen, i hovedsak rett og slett fordi jeg ikke har gått noe denne uka, så det skal jeg ta i morgen tenker jeg, og så er vi tilbake på de relativt kjedelige 5 km eggene med mye det samme i.
Så bra!![]()
Dette er mine sterkeste pokemonjeg er i level 34. Har alle i gen 1, som man kan få i Norge, totalt 228 i pokedex'en..
Har fått ett par pokestop på veien til butikken, ellers blir det lite i dag. Orker ikke gå ut i dette været.Du hadde nok fint klart å vinne her tenker jeg [emoji4] Har dere spilt noe i dag da? Jeg tenkte gå en tur om ikke så lenge.
Er det bare jeg som fylles opp med 5 km egg? I påsken fikk jeg 2 km, men nå er vi tilbake med bare 5 km igjen .
KjedeligJa, nå som eventen er over er jeg tilbake på 5k-egg... fikk fem i dag.
Fanget en del pokemon, men ingenting spennende.
Fikk denne i dag[emoji108] Endelig[emoji85]![]()
Så gøy å se at det er flere som spiller[emoji1] Ikke mange her jeg kjenner som spiller fortsatt[emoji854] Jeg er fortsatt avhengig[emoji85]
Hvilke lvl er dere på?[emoji4] Hvor mange pokemon har dere i pokèdexen?[emoji295]️
Jeg er på lvl 34[emoji851] har 222 i pokèdexen[emoji108]
Jeg og broren min fant denne sammen.. Han fikk den på første ball, jeg kastet 8 baller før den forsvantFikk denne i dag[emoji108] Endelig[emoji85]![]()

Heldigvis ikke lenge igjen til utviklingFikk denne i dag[emoji108] Endelig[emoji85]![]()
Jeg har egentlig ikke hatt pause, men spiller litt rolig. Level 26Jeg spiller ennå, men hadde en laaang pause oktober til februar/mars. Nå er jeg avhengig igjen og tar frem spillet hver gang jeg går ut. Men prøver å holde det skjult da for venner og sånn for jeg føler jeg er den eneste som spiller, og redd de skal syns jeg er barnslig som spiller pokemon [emoji23]
Pga den lange pausen jeg hadde så er jeg kun på level 25 nå, kom der for et par dager siden. Har kun 157 i pokedexen.
Så gøy....Jeg klekker ett 5 km egg, og fyller på med ett 5 km egg.
Jeg spiller ennå, men hadde en laaang pause oktober til februar/mars. Nå er jeg avhengig igjen og tar frem spillet hver gang jeg går ut. Men prøver å holde det skjult da for venner og sånn for jeg føler jeg er den eneste som spiller, og redd de skal syns jeg er barnslig som spiller pokemon [emoji23]
Pga den lange pausen jeg hadde så er jeg kun på level 25 nå, kom der for et par dager siden. Har kun 157 i pokedexen.
Jeg og broren min fant denne sammen.. Han fikk den på første ball, jeg kastet 8 baller før den forsvant![]()
Hadde vært gøy med noen å spille sammen medDet hender jeg får tlf fra mamma da[emoji28] " Skal vi ta en liten pokemon runde??" Hun er ivrig spiller enda hun også [emoji28][emoji106] Litt morsomt da.
Uff, ja.. Så jeg spiller rett og slett i skjulKjenner igjen det der[emoji28] Roper ikke akkurat ut til mine venner at jeg spiller enda jeg heller[emoji23] Rart at vi skal tenke sånn..
Jeg også spiller egentlig roligJeg har egentlig ikke hatt pause, men spiller litt rolig. Level 26