mammatilgutt
Elsker forumet
Samme gjorde jeg før meen i det siste har e fått en god del 10 km egg og kun to 2 km egg... holder på med det siste 2 km egget nå!Men jeg får stort sett bare 5 km egg
Sjeldent jeg får 2 km.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme gjorde jeg før meen i det siste har e fått en god del 10 km egg og kun to 2 km egg... holder på med det siste 2 km egget nå!Men jeg får stort sett bare 5 km egg
Sjeldent jeg får 2 km.
Hehe.. Jeg er helt enig. Man ser jo frem til noe nytt etter 10 kmNoe dritt å få 4 10 km egg og 3 av de er samme pokémon [emoji43]
Jaaaa lagt ned 30 km liksom for ingenting! [emoji43] håper hvertfall det er noe gøy i det siste da [emoji23][emoji23]Hehe.. Jeg er helt enig. Man ser jo frem til noe nytt etter 10 km![]()
Klekket et 10 km i stad, har bare 5 km nå.Samme gjorde jeg før meen i det siste har e fått en god del 10 km egg og kun to 2 km egg... holder på med det siste 2 km egget nå!![]()
Fikk du noe gøy da?Klekket et 10 km i stad, har bare 5 km nå.
Fikk denne i stad, ikke ny, men trenger en del candy så helt innaforJaaaa lagt ned 30 km liksom for ingenting! [emoji43] håper hvertfall det er noe gøy i det siste da [emoji23][emoji23]
JeppFikk du noe gøy da?
Men jeg får stort sett bare 5 km egg
Sjeldent jeg får 2 km.
Gjør ingenting å få noe man trenger masse candy påFikk denne i stad, ikke ny, men trenger en del candy så helt innafor
Blir ikke jublende når jeg fåt Pidgey hellerHar samme greia. Og jeg svømmer i psyduck og de der blå, wooper eller hva da. Annenhvert egg liksom... har fått stantler og pineco to ganger hver, må komme noe mer spennende snart.
Skal utvikle den til uken, så bare kjekt at jeg får mange å utvikleGjør ingenting å få noe man trenger masse candy på![]()
Samme her... mest 5 kmMen jeg får stort sett bare 5 km egg
Sjeldent jeg får 2 km.
Det som står helt nederst på bildet, betyr det at hvis jeg evolver den magikarp jeg er inne på der at Gyarados får CP 1879?![]()
Kjenner dessverre ikke til den appen så kan ikke svare annet enn hva e tror. Men det ser jo sånn ut at det er cp som den vil få når du evolverIngen som vet?
Woho!Fikk en nidoran i siste egget... yayHehe.....
ja ikke santWoho!
hvilken app er det da? gå på http://pogotoolkit.com/Ingen som vet?
Klegget et nytt egg i går, Nidoran!Fikk en nidoran i siste egget... yayHehe.....
Uflaks.Klegget et nytt egg i går, Nidoran!