Pokemon Go

Jeg mangler:

Farfetch'd
Muk
Tangela
Kangaskhan
Tauros
Omastar (mangler 8 candy elns)
Kabutops (mangler noe av det samme)
Articuno
Zapdos
Moltres
MewtwoM
Mew
Bayleef
Meganium
Quilava
Typhlosion
Feraligatr
Togetic
Ampharos
Bellossom
Politoed
Sunflora
Slowking
Unown
Forretress
Steelix
Scizor
Shuckle
Heracross
Magcargo
Corsola
Delibird
Houndoom
Donphan
Porygon2
Smeargle
Tyrogue
Hitmontop
Miltank
Blissey
Raikou
Eintei
Suicune
Larvitar
Pupitar
Tyranitar
Lugia
Ho oh
Celebi

:eek:
Må legge ut bilder jeg.

Screenshot_20170330-144912.png Screenshot_20170330-144928.png Screenshot_20170330-144940.png Screenshot_20170330-144953.png

Screenshot_20170330-145005.png Screenshot_20170330-145005.png Screenshot_20170330-145019.png Screenshot_20170330-145027.png

Flere som ofte bare plutselig blir kastet ut av spillet etter siste oppdatering? Har gått lang tur nå og misset nok rundt 2 km fordi jeg tok opp telefonen og oppdaget at spillet hadde kastet meg ut.

Flere som ofte bare plutselig blir kastet ut av spillet etter siste oppdatering? Har gått lang tur nå og misset nok rundt 2 km fordi jeg tok opp telefonen og oppdaget at spillet hadde kastet meg ut.
Sliter med å logge meg inn. Og så syns jeg den har blitt kjip til å registrere km.

Den er litt kjip på km ja, jeg går lenger. Men sånn har det vært hele tiden. Jeg får stort sett logge inn om jeg ikke gjør det når jeg går ut av huset for rekker den ikke logge inn før jeg har forlatt wifi sonen så henger den seg bare opp og gir feilmeding, da må jeg lukke den og logge på fra start på mobilnett så går det greit.

Også tar det en eeeeeeevighet å åpne da

Den er litt kjip på km ja, jeg går lenger. Men sånn har det vært hele tiden. Jeg får stort sett logge inn om jeg ikke gjør det når jeg går ut av huset for rekker den ikke logge inn før jeg har forlatt wifi sonen så henger den seg bare opp og gir feilmeding, da må jeg lukke den og logge på fra start på mobilnett så går det greit.

Også tar det en eeeeeeevighet å åpne da

Stemmer ja, den har blitt treigere å åpne også. Syns den nye skrifta er skikkelig stygg også, der det står hvilket level man er, fysj.

Det som står helt nederst på bildet, betyr det at hvis jeg evolver den magikarp jeg er inne på der at Gyarados får CP 1879?
66da78a66e891cef24a665d3d71a63da.png

Hater 10 km egg! Hatt tre 10 km egg på rad nå og ALLE var pineco!!!! [emoji24][emoji24] gå så langt for noe e har og har utviklet fra før! Håper for guds skyld det er noe annet i det siste 10 km egget mitt nå...

Hater 10 km egg! Hatt tre 10 km egg på rad nå og ALLE var pineco!!!! [emoji24][emoji24] gå så langt for noe e har og har utviklet fra før! Håper for guds skyld det er noe annet i det siste 10 km egget mitt nå...
Har fått Pineco to ganger selv :p

Men jeg får stort sett bare 5 km egg:shifty:
Sjeldent jeg får 2 km.

Back
Topp