poff

ORIGINAL: karoline_28

ORIGINAL: Vani

hva er vitsen med å såre noen sånn?

såre han ved å fortelle det, hvorfor er det bare jenta som skal gå rundt å tenke på det å føle seg fortvilet[:@]

Om du er bestemt så hvorfor ønsker du å plage bf med det?

-Vil du at han skal vite at han kunne hatt et barn for resten av livet? Skjønner ikke at du vil han så vondt!

Tenker at du har bestemt deg og da er det fint lite bf kan få gjort, han kan ikke kreve at du bærer frem barnet uansett..

ORIGINAL: Freaky*Nurse

såre han ved å fortelle det, hvorfor er det bare jenta som skal gå rundt å tenke på det å føle seg fortvilet[:@]

Om du er bestemt så hvorfor ønsker du å plage bf med det?

-Vil du at han skal vite at han kunne hatt et barn for resten av livet? Skjønner ikke at du vil han så vondt!

Tenker at du har bestemt deg og da er det fint lite bf kan få gjort, han kan ikke kreve at du bærer frem barnet uansett..

sant det, men innerst inne ønsker jeg på en måte å beholde barnet vet bare ikke hvordan det skulle gått, derfor tenker jeg at jeg må få det fjernet, jeg har store kval så har vel ikke bestemt meg 100 prosent, så kankje derfor jeg vil si det for å se om han kunne ønske seg barn

ORIGINAL: Anna landa på anda

Jeg synes egentlig at pappaen burde få vite det og få være med på bestemmelsen... i allefall få sjansen til å si hva han synes... men det er nå bare min mening... ser ut som de fleste ser på abort etter kvinnens rettighet over egen kropp, og mannen har egentlig ikke noe å si i saken lovlig sett siden det ikke er hans kropp... litt trist i tilfeller der mannen ønsker barnet og ikke kvinnen, men dette er loven og rettighetene.
Så dette blir jo egentlig helt opp til deg vennen. Du må regne med at han vil si sin mening i saken om du forteller han om det... vil du ha hans mening?

Lykke til.

her var det mange gode ord, så jeg signerer denne[:)]

(har ikke lest alle innleggene)
siden du har bestemt deg for abort og ingenting kan få deg og forandre mening, vil det jo egentlig ikke komme noe ut av å fortelle det til han.. Min mening er at han burde ha noe han skulle sagt og få være med å bestemme, men til syvende og sist er det jo du som bestemmer. 

ORIGINAL: Lissyjane

Eh fordi i denne situasjonen har jenta vært utroog til og med uten å beskytte seg,så jeg kan ikke si jeg har sånn ekstremt mye sympati[;)] Bortsett fra for mannen din[;)]

jeg har ikke vært utro, det var slutt mellom meg og eks når dette har skjedd, at han reagerer når han finner ut av det har vel mere med at han føler seg forådt av en kompis, men det var meg og denne kompisen som var knullevenner før vi ble sammen.

spurte M her, og han sier at han ville ha vist det! og han mener at uansett om det var random play, så er det fortsatt snakk om et barn, og det er like mye hans avgjørelse som din.. jeg hadde sagt det, men så hadde aldri abort vært et valg her..

JEG syns det jævlig feigt å ikke fortelle det... Syns det er helt på trynet... Det er faktsik HANS barn også, han skal faktisk bli PAPPA hvis du beholder det......

Og jeg syns at abort er en helt feil utgang når man VET at sånne ting kan skje!!!!!

Men skjønner det er en kjip situasjon, men jeg blir litt irritert over jenter som BARE tenker på seg selv, og ikke den andre parten..... (sier ikke at du gjør det assa...)

Back
Topp