poff

Tror nok jeg hadde fortalt det til han ja...

Driter i om jeg får kjeft her inne nå egentlig men hadde det vert meg..??
Så hadde jeg tatt abort og ikke sagt noe til han..

Jeg syns han i utgangspunktet har rett til å vite, men det blir litt; du kunne blitt pappa, men jeg skal ta abort... Om han ville du skulle beholdt kan han jo bli lei seg.

ORIGINAL: hissigproppen

Jeg syns han i utgangspunktet har rett til å vite, men det blir litt; du kunne blitt pappa, men jeg skal ta abort... Om han ville du skulle beholdt kan han jo bli lei seg.

sign

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

er enig!

men om det så hadde vært en du kjente til godt, så ville jeg nok fortalt det.
for det ville kanskje ha kommet opp senere uansett?

ikke la disse "moralske" damene ta helt knekken på deg her.

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: hissigproppen

sign

Vi er ikke sammen, og tror ikke vi kan bli det heller

ORIGINAL: TheusOgNuska

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

er enig!

men om det så hadde vært en du kjente til godt, så ville jeg nok fortalt det.
for det ville kanskje ha kommet opp senere uansett?

ikke la disse "moralske" damene ta helt knekken på deg her.

jepp!

flere som har meninger, jeg føler vel litt på at hvis jeg forteller det, så vil han få panikk. noen som har erfaringer på området. bli gravid med en bootycall [;)]

jeg ville nok ikke fortalt det til ham. du sier at det ikke ser ut til å kunne bli et forhold der, og du kjenner han ikke.
dere hadde det gøy, men det han ikke vet har han ikke vondt av. så kynisk hadde jeg tatt meg lov til å være.

jeg spurte, og min mann sa nettopp: "hvis det hadde vært meg som var han fyren, singel, ville jeg heller vært lykkelig uvitende."
"hadde jeg allerede visst ho var gravid, ville jeg hatt beskjed om en evnt abort også. men om jeg aldri hadde
fått vite om graviditeten, nei da hadde jeg ikke hatt behov for den informasjonen".

Var i den situasjonen en gang, å jeg fortalte det ikke.

Hvis du er helt 100 % sikker på å ta abort og du kjenner denne mannen så dårlig at det ikke er noe støtte å få fra han, så hadde jeg ikke fortalt det. Da er det jo ikke noe han kan gjøre fra eller til uansett, utenom å bli lei seg. Men det hjelper jo ingen....

ORIGINAL: Zol80

Hvis du er helt 100 % sikker på å ta abort og du kjenner denne mannen så dårlig at det ikke er noe støtte å få fra han, så hadde jeg ikke fortalt det. Da er det jo ikke noe han kan gjøre fra eller til uansett, utenom å bli lei seg. Men det hjelper jo ingen....

Enig!

ORIGINAL: Zol80

jeg kunne tenkt meg noe mer med han, men jeg tror ikke han hadde ønsket det, vi traff hverandre for mange år siden og jeg ble senere sammen med hans kompis, etter det ble slutt mellom meg og hans kompis har vi treffes noen ganger.

men min eks fant ut av det så nå er det himmel og helvete derfor tror jeg ikke det kunne blitt noe mellom oss, på en måte har jeg lyst å si det men vet ikke hva motivet mitt med det hadde vært, jeg tror jeg aldri kom skikkelig over han. men vet allikavel at jeg ikke kan beholde dette barnet da det blir komplisert. kanskje jeg bare skal la det ligge, er vel kanskje bare meg som griper en sjanse for å se om han bryr seg om meg, sånn der har dere hele historien.

Men ser jo ut fra det dere skriver at det er best å la han leve i uvitenhet[:o]

jeg hadde nok ikke klart å leve med at den andre parten ikke fikk vite at jeg hadde vært gravid med hans barn.............men jeg hadde tatt mitt eget valg og sagt det i etterkant hvis jeg var helt sikker på at valget mitt var det rette.

lykke til

men..tenker litt sånn som at, han var med på det. Altså var han ansvarsfull og brukte prevansjon? Gjorde du? Og var begge klar over det? Hvis ikke syns jeg han skal få vite det, en "lærepenge" på en måte..... Og tenker også litt det at han har rett til å vite det og få si sin mening... men selvfølgelig er det kvinnens valg til syvende og sist. Vet ikke hva jeg hadde gjort...

1) Om du er 100% sikker på at du kommer til å ta abort så hvorfor si noe?? -Greit at fedre har noe de skulle ha sagt, men det er din kropp og ditt valg til slutt!

2) Å få barn er ingen grunn til å tro at "oj, da kan jo kansje vi bli smmen da" Hadde det vært ønskelig fra dere begge hadde dere vært kjærester allerede!

ORIGINAL: Vani

hva er vitsen med å såre noen sånn?

såre han ved å fortelle det, hvorfor er det bare jenta som skal gå rundt å tenke på det å føle seg fortvilet[:@]

Back
Topp